2022-05-21, 01:09
Medlem
MyJustices avatar
Jag har oxå varit en stalkar ..
Men det berodde på att min flickvän låg med en av mina släkningar ..
i ditt fall så har du ingen ursäkt för ditt stalkande ..
lägg ner det
Citera
2022-05-22, 00:18
Bannlyst
Intressant! Jag har råkat på några av din sort och har frågor:

*Hur ser din relation med dina föräldrar ut?
*Hur är din fysiska hälsa?
*På vilket sätt stalkar du henne utöver att gå förbi byggnaden? (Skulle inte kalla det stalking)

Som någon skrev så om du varit ärlig med att du var arbetslös, man kan lägga fram det på ett bra sätt t.ex: "Jag söker aktivt detta och det och så var jag på intervju för.." Ja, du vet. Gå inte på det här incelsnacket om att man ska vara alfa hit och alfa dit, alfahanar är ovanliga i samhället.

Ärlighet funkar men man kan lägga fram det snyggt, det är skillnad mot "Jo jag är arbetslös för ingen vill ju anställa mig" Och "Jag sökte ett igår du, vilket ställe, hoppas de hör av sig!" Då låter det som att du är ambitiös och aktiv vilket är attraktivt och du har inte ljugit om att vara arbetslös.

Din sjukdom kan du lägga fram efter att ni setts ett tag, sådant är inget man tar första kvällen anyway.

Foton är klart man kan snygga till för att få en dejt och sedan charma henne under dejten och ta det nätt, inte första dejten, ge det tid. Men gör även allt du kan själv för att fixa utseendet. Snygga kläder, gå till frissa o.s.v.

Du behöver bara bygga upp självförtroendet, det är den som spökar så du inte får ro. Du tror t.ex hon har ett bättre liv än dig men är det verkligen så? Hon har säkerligen bekymmer du inte vet om. Hon kanske inte träffat en enda vettig kille på de tre åren där, det vet du inte. Många tjejer lägger ner apparna efter ett tag då man inte finner något.
Citera
2023-05-20, 11:10
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Du är störd... du kan för fan inte stalka en annan människa? Skulle du vilja att något psycho stalkade dig som du absolut inte var intresserad utav? Sätt dig in i hennes situation för guds skull och sluta tänk bara på dig själv.

Bra sagt, frågan om det gick in.
Citera
2023-07-30, 20:51
Medlem
Jag har träffat en sån här kille. Stalkar alla tjejer och jag har alltid funderat på vad han tycker att han vinner på det. Liksom okej han såg mig på Ica … än sen då? Vad får man ut av informationen av att se var tjejen är?
Vill man vinna hennes hjärta så gör man ju grova fel. Ingen blir kär i en stalker som skrämmer skiten ur en.
Han fick en polisanmälan och kontaktförbud istället.
Citera
2023-07-31, 11:37
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFork
Jag har träffat en sån här kille. Stalkar alla tjejer och jag har alltid funderat på vad han tycker att han vinner på det. Liksom okej han såg mig på Ica … än sen då? Vad får man ut av informationen av att se var tjejen är?
Vill man vinna hennes hjärta så gör man ju grova fel. Ingen blir kär i en stalker som skrämmer skiten ur en.
Han fick en polisanmälan och kontaktförbud istället.

Om en person har tillräckliga problem med intimitet, så är det inte ens intressant med ett regelrätt förhållande. Det finns andra sätt att ha en människa i sitt liv, t ex genom att stalka personen eller ha ett stort intresse för någon man aldrig träffar.
När män gör detta blir det ofta obehagligt, på grund av mannens fysiska överläge över kvinnan. När kvinnor gör det, så flyger det ofta under radarn. Man pratar om att vara "besatt", olycklig kärlek, "kan inte komma över" osv.
Den stalkande typen är ofta rädd för relationer, och avvisar gärna de som vill ha honom/henne, och blir istället besatta av människor som INTE vill veta av dem. Stalking är ju förstås väldigt obehagligt och invasivt, men paradoxalt nog är det stalkerns dröm om villkorslös kärlek som spökar.
Citera
2023-08-02, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Apropå detta med att tjejer är hycklare eller vad man nu ska säga. Det var för tre år sen jag träffade en tjej genom HP. Då var jag väldigt aktiv med nätdejtingen och mitt uttalade mål var att knulla så många som möjligt. Jag var helt desperat och hade bestämt mig för att göra vad som än krävdes. Och det var det jag gjorde också. Jag ljög för den här tjejen och alla andra också. Hittade på en ny identitet, ljög om vad jag jobbade med(ett spännande yrke jag vet tjejer tänder på..men egentligen var jag arbetslös), ljög om vad jag gjorde på fritiden, vad jag hette(ett sexigt namn..) mm mm. Förvrängde bilder på mig själv så jag skulle se bättre ut. Hittade på allting i kort och gott.

Hur som helst, tillbaka till tjejen i frågan. Den dagen det äntligen var dags för dejten så hade jag knappt hunnit göra mig i ordning förens jag fick ett mess på mobilen 'ska vi träffas idag eller?' från tjejen. Hon var alltså mån om att träffas. Hon hade gått på allting. Hon trodde hon skulle få träffa en riktig alfa-kille ur sina drömmar. Som en del i spelet dröjde jag lite med att svara på messet.

Till själva dejten, när vi väl träffades märkte jag hur hon blev alldeles skärrad i ansiktet då hon väl såg mig. Tyckte väl jag var skit ful. Det är jag också. Jag låtsades dock inte märka av det och gick självsäkert fram och gav henne kram. Hon köpte det verkade det som och vi bestämdes oss för att gå hem till mig en fika. Hem till mig direkt alltså, jag hade lurat i henne så mycket skit att hon var beredd att komma hem till mig på första dejten.

Väl hemma hos mig var då allt började rasa samman. När hon nu såg mig bättre då jag tagit av mig ytterkläderna mm. kunde hon på riktigt se hur jävla ful jag var. Kunde knappt titta mig i ansiktet. Men återigen jag låtsas inte märka det och fortsatte prata på. Hon var misstänksam men hennes huvud var det ju nu en speciell alfa-kille hon var på dejt med så hon fortsatte också att prata.

Efter ungefär en halvtimme in i dejten bestämde jag mig för att det var dags. Jag slog till och försökte närma mig sexuellt när vi satt i soffan. Det gick åt helvete och jag skämde ut mig totalt. Hon nekade allting jag gjorde. Tog bort min hand när jag la den på henne o.s.v.. Då blev jag fullständigt rasade. Tappade kontrollen helt. Och det var då det gick upp för henne. Då fattade hon att jag var falsk. En lögn. Inte alls någon alfa-kille. Inte seriös för fem öre. Bara ännu en looser som försökte få sig ett billigt knull. Då börjar hon skratta och säger att hon måste hem för hon har en tvättid att passa och stormar ut ur lägenheten.

Denna händelse har knäckt mig totalt psykiskt. Det har nu alltså gått tre år men jag tänker fortfarande på det nästintill dagligen. Jag får ångest varje gång jag gör det. Hon är fortfarande kvar på dejtingsidan och jag tänker hur många har hon knullat sen dess? Om hon hade en KK vid tillfället och sedan blivit tillsammans med någon hade det kanske inte varit hela världen.

Men hon är nu bevisligen singel efter tre år. Hur många har hon knullat under dessa tre år? Hur många KK har hon haft? Hur många har knullat henne hårt bakifrån? Har hon blivit sprutad i ansiktet? Sugit kuk? Dessa tankar äter upp mig så pass att jag vill döda. Jag har haft en psykos och varit inne på psykakuten. Äter nu ångestdämpande och neuroleptika då jag blev paranoid efter det som hände.
Hon låter väldigt kall som skrattar. Kan hon ha skrattat pga nervositet?
Citera
2026-03-27, 13:17
Medlem
OintressantTants avatar
Det här skriker "tyck synd om mig".
En del behöver ta tag i sina problem och må bättre..
Citera
2026-03-28, 16:45
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Nej, jag tänker inte sluta. Det är lite synd att just denna tjej ska bli utsatt. Men hon ska få betala priset för det hon gjort och alla andra tjejer gjort mot mig.
Okej, gammal tråd.

Men alla vi, killar som tjejer (jag är tjej), som blir dissade - allt för många verkar tycka att de blivit illa behandlade, "kolla vad hen gjorde mot mig" osv.

Ingen har ju gjort något, vi var bara inte dens typ. Ska vi inte kunna ta att inte vara gillade och äkskade av alla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in