2015-12-12, 08:57
Medlem
Ok, du har en tjej framför dig som inte vill ligga med dig på första dejten. Tre scenarior är möjliga.

1. Hon tycker inte du är attraktiv. (Smart tjej!)

2. Hon ligger aldrig med folk hon inte känner särskilt väl. Inte heller ONS.

3. Hon är intresserad av dig och vill vara säker på att du känner samma sak. Om hon redan gillar dig och väljer att ligga med dig finns det en risk för henne att hon får väldigt mycket känslor. Var du då bara ute efter sex och dumpar henne direkt gör det extra ont om ni legat med varandra. Hon skyddar sitt hjärta helt enkelt.

Tips: Fortsätt bli arg och bitter på tjejerna. Skäll gärna ut dem offentligt för att de inte vill ligga med dig. Var ärlig och var dig själv! Då får du garanterat exakt så många ligg och flickvänner du är värd.
Citera
2015-12-12, 09:06
Medlem
Du känns desperat utav tjejen, i andra trådar alla tjejer som ligger på första dejten är inte flickväns material. Så skaffa dig ligg på andra håll och dejta dem du faktiskt är intresserad utav.
Citera
2015-12-12, 09:30
Bannlyst
Om du hade blivit tillsammans med en av dessa tjejer som släppte till första gången ni träffades, så skulle kanske inte det kännas så exklusivt.
Känns mycket softare, i alla fall för mig, om tjejen respekterade sin egen kropp lite grann och inte släpper till för första bästa gorillahane som tittar åt hennes håll.

Mycket sexigare och ordentligare om hon håller lite på sig, då kan man gissa att hon alltid varit sådan i stället för en madrass. Vilket knappast är önskvärt hos en flickvän.
Citera
2015-12-12, 10:01
Medlem
Merwinnas avatar
Fast vilka är "de"? Du kan ju inte dra alla tjejer över en kam. Det är inte alls alla (snarare en minoritet) som haft ONS. På den tiden då jag var ute och dejtade, tyckte jag att det var otrevligt och rentav lite läskigt (beroende på hur det gjordes) med killar som bara ville en sak på en gång.

Om det är mest sex du vill ha, tycker jag att du ska hålla dig på sådana sajter där det är enbart det man söker. Så att det inte blir besvikelser på båda hållen.
Citera
2015-12-12, 10:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Om du hade blivit tillsammans med en av dessa tjejer som släppte till första gången ni träffades, så skulle kanske inte det kännas så exklusivt.
Känns mycket softare, i alla fall för mig, om tjejen respekterade sin egen kropp lite grann och inte släpper till för första bästa gorillahane som tittar åt hennes håll.

Mycket sexigare och ordentligare om hon håller lite på sig, då kan man gissa att hon alltid varit sådan i stället för en madrass. Vilket knappast är önskvärt hos en flickvän.

Ja det ÄR ju så. Gör hon det med EN kille t.ex. TS på en gång, så kan hon även göra det på en gång med varje karl som kommer in i deras lägenhet när han inte är hemma. Vicevärden, rörmokaren, killen från Anticimex... Det skulle bli ett enda långt vaktande.
Citera
2015-12-12, 10:22
Medlem
teflonpannan69s avatar
Ja, varför vänta? Tjejer gillar att ha sex precis lika mycket som killar. Ifall man beter sig desperat och ger intrycket att man vill "ha" något från tjejen, då blire inge sex första dejten. Inte andra, tredje eller fjärde heller.

Känner man att man har något att erbjuda och att man vill dela upplevelsen, istället för att, "nu får jag ligga", då kan man mycket väl ha sex första dejten. Inget konstigt med det.
Citera
2015-12-12, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Ja, varför vänta? Tjejer gillar att ha sex precis lika mycket som killar. Ifall man beter sig desperat och ger intrycket att man vill "ha" något från tjejen, då blire inge sex första dejten. Inte andra, tredje eller fjärde heller.

Känner man att man har något att erbjuda och att man vill dela upplevelsen, istället för att, "nu får jag ligga", då kan man mycket väl ha sex första dejten. Inget konstigt med det.
Klassiskt sjukt kvinnotänk. Om man vill spela fotboll mer än vad den andra personen vill så är man desperat och då blir det inget fotbollsspelande för nån av dem. Man ska spela svår, vänta med att svara (trots att man hörde att det plingade och kan svara så "väntar man") för det är så statusmänniskor gör. Egentligen suktar man desperat efter att få varandra i säng men man spelar svår för att det är så alla gör.

Ja jag säger då det, om inte någon meteor träffar jorden finns inget hopp att vända människors sjuka mentalitet och ofruktbara tankegångar som alla leder till ensamhet, depression och mentalt lidande.
Citera
2015-12-12, 11:39
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW

Ja det låter ju bra, men om det senare visar sig att det är en ONS/KK-brud? Då känns det inte så exklusivt. I sådana fall är det annat än exklusivitet att hon har att erbjuda, även för seriösa förhållanden. Visst är det möjligt att bli intresserad ändå, men att låtsas vara pryd - då blir jag förbannad.
Citera
2015-12-12, 12:02
Bannlyst
Jag har alltid legat på första dejten, t.om med de meest pryda tjejerna. Skulle kännas väldigt märkligt om jag inte låg på fösta dejten.

Ingen tjej är svår på riktigt, bara rätt man som startar igång de rätta knapparna. O andra sidan har jag tappat intresse för tjejerna fort också
Citera
2015-12-12, 12:20
Bannlyst
What a POINTLESS act, what if it is a good girl?
Citera
2015-12-12, 12:32
Medlem
Svar: ja.
Citera
2015-12-12, 12:54
Medlem
McHammereds avatar
Svar: beror på.

En annan tar ganska god tid på sig innan jag bjuder hem damen i fråga, vill bilda mig en bättre uppfattning om vad jag har att göra med så när vi väl ses så finns där ett stort intresse från båda och hoppa i säng känns nästan obligatoriskt för båda parter.

Min nuvarande relation (6 år) så snackade vi varje dag i en månad+ innan vi träffades, hann båda fatta tycke och bli sådär puttinutt-äckliga med varann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in