Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Du har blivit säkrare med åren helt enkelt. Tänk då hur självsäker du kommer vara när du fyller 100.
Det blir oraklet i gungstolen 😘
Ja utan tvekan så är jag alltmer sjäkvsäker jämfört mot när jag var barn, tonåring eller ung vuxen.
Skulle antagligen hålla kurser för barn och unga i konsten att strunta fullständigt i människor som trycker ner en.
Har jag lärt mig något i livet så är det att misslyckade människor alltid ger sig på människor som faktiskt hotar dem och att de är livrädda för att andra ska komma längre än dem själva eller bli uppskattade för vilja de är när de själva inte är mycket att hänga i julgranen.
Jag tycker att det är konstigt det med att människor och framförallt män ser mitt utseende som positivt tills de inser att de inte har någon ekonomi eller social status att hämta hos mig.
Menar, varför skulle jag behöva sitta på en dejtingapp om jag hade haft ett fungerande liv? Sanningen är att de måste för att de själva inte är särskilt populära. Vad tror de då att de ska hitta på dejtingappar? Drömprinsen?
Jag gillar verkligen det med att bli äldre och dels genomskåda andra med erfarenheter man fått av ålder men också för att det är skönt att inte bryr sig så mycket om sådant som inte räknas för en.
Sitta i gungstolen eller hammocken och njuta av bara existensen i sig självt är också en framtid som går att leva i 😘