Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 18:12
  #337
Avstängd
VARJAZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ja jo men menade någon laglig. Mephe är ju oldschool nu

Yes, förstod

Nja, jag vet inte. Jag tycker 3-FEA hade rätt OK rus som amfetamin ungefär, bara att det går på serotoninet mer och mindre på noradrenalinet.

Dock inte alls lika långt rus på 3-FEA, men mer eufori när jag pangade runt 70mg och högre vågade jag inte gå.
Citera
2017-04-22, 23:21
  #338
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VARJAZ
Yes, förstod

Nja, jag vet inte. Jag tycker 3-FEA hade rätt OK rus som amfetamin ungefär, bara att det går på serotoninet mer och mindre på noradrenalinet.

Dock inte alls lika långt rus på 3-FEA, men mer eufori när jag pangade runt 70mg och högre vågade jag inte gå.

AT då? Hur var det att vistas bland människor?
Citera
2017-04-23, 00:19
  #339
Avstängd
VARJAZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
AT då? Hur var det att vistas bland människor?

Jag tog bara ca 3 IV-skott på runt 60-70mg, för hade bara 200mg.

Nu vistades inte jag ute, men jag tycker den passar sig utmärkt som vardagsdrog.. Kanske bättre än amfetamin då denna inte verkade gå på noradrenalinet lika mycket.
Citera
2017-04-23, 02:06
  #340
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tycker ingen på marknaden är något vidare. 4f-NEB är nice, rätt så mysig och trevlig substans så ger välmående. Men den är inget att ha om man vill ha en motsvarighet till tjack. Så jag skiter i cs-delen när det gäller rc. Bättre är det med de hallucinogena-rc substanserna.
Citera
2017-04-23, 11:09
  #341
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag tycker ingen på marknaden är något vidare. 4f-NEB är nice, rätt så mysig och trevlig substans så ger välmående. Men den är inget att ha om man vill ha en motsvarighet till tjack. Så jag skiter i cs-delen när det gäller rc. Bättre är det med de hallucinogena-rc substanserna.

4f-neb är alltid en klassiker som funkar bra till allt möjligt, vardag & fest eller chill
Citera
2017-04-23, 12:26
  #342
Avstängd
VARJAZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
4f-neb är alltid en klassiker som funkar bra till allt möjligt, vardag & fest eller chill

Hört ganska bra om den, vad skulle man kunna säga att den "liknar" ?

Blir lite sugen på att köpa några skott och testa.
Citera
2017-04-23, 13:59
  #343
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VARJAZ
Hört ganska bra om den, vad skulle man kunna säga att den "liknar" ?

Blir lite sugen på att köpa några skott och testa.

Drar dock alltid RP, ganska höga doser, 300mg så kommer ett stimulerande kontrollerat & skönt rus sköljande över en som sitter i många timmar. Jag gillar det men är man van med tjack eller kraftigare Stims så kommer den vara en besvikelse.

Personligen tycker jag den liknar många andra NEB, bara små skillnader, gillar dock denna bäst i NEB serien! Tycker också den påminner starkt om den där 3f-p men vet att många inte håller med mig i det, mest för att det gav samma typ av stimulant (dock ger 3fp något starkare) & utebliven AT vilket jag verkligen uppskattar.
Citera
2017-04-24, 14:28
  #344
Medlem
ZOG77s avatar
Kan säga att alla RC, iallafall de oklassade just nu är rena gifter för kroppen. Fluor är giftigare än klor. Många säger sig kunna om RC och många har säkerligen också det. Träffade kort en av dem största inom RC i sverige. Personen presenterade sig iallafall som det. Det enda jag lärde mig var att man nog bara skall inta knappt några korn av dessa RC och inte allt för ofta. Den andra som säger sig ha sådan kunskap om detta ämne och som jämnt agerade så frustrerande när jag påpekade att de olika RC var giftiga.Nåväl har på eget vis tagit reda på fakta och läst mig in lite grann. Lite översikt iallafall. Men säger man sig ha kunskaper om RC och vet vad man gör okej! Tar man sen dessa diverse RC och sen går ut och skjuter folk, vare sig det är tanten vid miljöhuset eller till och med en polis, spelar ingen roll vilket men då är det något som inte står rätt till.. Va rädda om er.
Citera
2017-04-25, 11:14
  #345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Kan säga att alla RC, iallafall de oklassade just nu är rena gifter för kroppen. Fluor är giftigare än klor. Många säger sig kunna om RC och många har säkerligen också det. Träffade kort en av dem största inom RC i sverige. Personen presenterade sig iallafall som det. Det enda jag lärde mig var att man nog bara skall inta knappt några korn av dessa RC och inte allt för ofta. Den andra som säger sig ha sådan kunskap om detta ämne och som jämnt agerade så frustrerande när jag påpekade att de olika RC var giftiga.Nåväl har på eget vis tagit reda på fakta och läst mig in lite grann. Lite översikt iallafall. Men säger man sig ha kunskaper om RC och vet vad man gör okej! Tar man sen dessa diverse RC och sen går ut och skjuter folk, vare sig det är tanten vid miljöhuset eller till och med en polis, spelar ingen roll vilket men då är det något som inte står rätt till.. Va rädda om er.
Men den som försöker övertyga sig själv eller någon annan att RC pudrena är harmlösa är antagigen en sådan pundare av en bra anledning alternativt har någon tutat i honom det under påverkan/han har satt sina egna griller i huvudet.

Jag känner ingen som påstår att dom är ens lite nyttiga. missbruket av MDPV/KATINONER vart mycket mycket utbrett i min stad från början så har träffat en massa mäniskor i den svängen och 70% brukar någon gång under ruset påpeka vad drogen gör med dom osv. hur den äter upp dom och dom lovar alla på sina barns liv att denne ska lägga ner.... jo tjena.

Jag och mitt x missbrukar endel och gjorde så när vi va ihop också och samtidigt som jag kan tycka att det är mycket mycket mindre psykosfall i staden de senare 2-3 åren antagligen pga dom nya MDPV analogerna inte ger så jävla mycket dopamin duschar om man jämför med APVP och APHP...
Citera
2017-04-26, 12:19
  #346
Medlem
Har en månad framför mig där jag måste plugga in otroligt mycket och tror inte jag fixar det utan kemisk hjälp och har inte möjlighet att få tag på några av dom "normala" alternativen (tjack, metamina etc.. kranfiskar ej), så undrar om det finns nått RC-alternativ där ute som kan tänkas funka?
Citera
2017-05-15, 21:05
  #347
Medlem
sketcells avatar
Så gjorde en tråd men den hann hamna i papperskorgen innan jag ens hann F5a den


Vad finns det för aktuella, bra RC-CS nu för tiden? Hade varit bra om folk kunde beskriva vad vissa av dem liknar. Hade vart skoj med något likt tjack fast som inte höll i sig lika länge, och något likt kola fast som håller i sig längre Eller ja, nöjer väl mig med allt som egentligen ger ett behagligt rus

Bonus om dem inte syns på piss.
Citera
2017-05-15, 21:28
  #348
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Så gjorde en tråd men den hann hamna i papperskorgen innan jag ens hann F5a den


Vad finns det för aktuella, bra RC-CS nu för tiden? Hade varit bra om folk kunde beskriva vad vissa av dem liknar. Hade vart skoj med något likt tjack fast som inte höll i sig lika länge, och något likt kola fast som håller i sig längre Eller ja, nöjer väl mig med allt som egentligen ger ett behagligt rus

Bonus om dem inte syns på piss.
Bara kört 3-fea sen typ feb så den och a-pihp från hydra föredrar jag iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback