Jag tycker att de nya rc/cs är ganska så dåliga. Eller rättare sagt de flesta nya rc-droger är ganska så dåliga. Visst de funkar på så vis att man blir småkåt och orkar vara uppe något dygn. Men det var läge sedan som jag fick tag på någon riktigt fin rc.
Söker en cs som ger kort rus, går att somna på efter senaste intaget. Något i klass med 4f-neb. Mvh
3f-mefedron. Vet dock inte hur den är i jämnförese med 4f-neb då jsg aldrig testst den, men den ger iaf ett kort rus (svag stimulans och mer eufori) och lätt av somna på.
3f-mefedron. Vet dock inte hur den är i jämnförese med 4f-neb då jsg aldrig testst den, men den ger iaf ett kort rus (svag stimulans och mer eufori) och lätt av somna på.
Då är nackdelen att jag är 19 så får ej handla av asken :/
Ja, 4f-eph är sjukt potent och dessutom skönt i känslan.
Men jag gillar verkligen Ortetamin också trots att det är såpass dossvagt. Effekten ligger nära vanligt tjack så det är ju bara att bomba större doser, 300 mg eller liknande. Då har man en suverän vardagsstimulant utan störiga biverkningar.
Ja, 4f-eph är sjukt potent och dessutom skönt i känslan.
Men jag gillar verkligen Ortetamin också trots att det är såpass dossvagt. Effekten ligger nära vanligt tjack så det är ju bara att bomba större doser, 300 mg eller liknande. Då har man en suverän vardagsstimulant utan störiga biverkningar.
Slår ett gott ord för 2-ma/ortetamin med. Perfekt för vardagen och vid tråkiga sysslor
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!