Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2015-12-16, 20:26
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Och det är därför jag håller mig borta från benso, sämre jävla drog får man leta efter.

Benso är i klass med lim för mig, men jag sniffar hellre lim, röker hellre spice, tar hellre heroin än benso alla dagar i veckan.

För mig är fluddrade människor inte att lita på, otrevliga, osköna allmänt jävla dumma i huvudet, låter mycket, kan inte gå eller prata, stjäl och tar mer än gärna till våld.

Det är ungefär som att få en demon-fylla fast på några piller bara.


Benso är för mig mörkret, ondskan och noll minne! Motsatsen till lyckan, gemenskapen och medvetenheten i hallucinogena droger samt cannabis och mdma.


Jag kan beskriva det lite såhär: Benso, alkohol och opiater är för mig droger som stänger ner dig själv, stryper åt dina intryck och ger dig en fluffig nice version av densamma.

Medans mdma, lsd och liknande öppnar upp för att kärleken ska kunna flöda. Egentligen är dessa droger mer situationsanpassade än b, alko och opiater som i princip är nice att stoppa i sig när som helst, du kommer må bra även fast ditt liv är skit.

Medans om du mår riktigt dåligt och tar lsd MÅSTE du möta dessa problem först.


Det är ganska lustigt att mdma samt lsd båda visat väldigt positiva effekter inom medicinskt bruk, men det som används idag är trotts det anti-depp, benso samt ritalin och liknande, vilka för mig inte är några lösningar alls utan tvärt om, väldigt tillfälliga lösningar som i de flesta fall blir en långvarig tillfällig lösning.

I dagsläget skulle jag aldrig ta Benso då jag i efterhand insett precis det du skrivit. Jag skulle själv benämna mig som en brukare och inte en missbrukare då jag föredrar att boosta specifika tillfällen.
Citera
2015-12-16, 20:43
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Och det är därför jag håller mig borta från benso, sämre jävla drog får man leta efter.

Benso är i klass med lim för mig, men jag sniffar hellre lim, röker hellre spice, tar hellre heroin än benso alla dagar i veckan.

För mig är fluddrade människor inte att lita på, otrevliga, osköna allmänt jävla dumma i huvudet, låter mycket, kan inte gå eller prata, stjäl och tar mer än gärna till våld.

Det är ungefär som att få en demon-fylla fast på några piller bara.


Benso är för mig mörkret, ondskan och noll minne! Motsatsen till lyckan, gemenskapen och medvetenheten i hallucinogena droger samt cannabis och mdma.


Jag kan beskriva det lite såhär: Benso, alkohol och opiater är för mig droger som stänger ner dig själv, stryper åt dina intryck och ger dig en fluffig nice version av densamma.

Medans mdma, lsd och liknande öppnar upp för att kärleken ska kunna flöda. Egentligen är dessa droger mer situationsanpassade än b, alko och opiater som i princip är nice att stoppa i sig när som helst, du kommer må bra även fast ditt liv är skit.

Medans om du mår riktigt dåligt och tar lsd MÅSTE du möta dessa problem först.


Det är ganska lustigt att mdma samt lsd båda visat väldigt positiva effekter inom medicinskt bruk, men det som används idag är trotts det anti-depp, benso samt ritalin och liknande, vilka för mig inte är några lösningar alls utan tvärt om, väldigt tillfälliga lösningar som i de flesta fall blir en långvarig tillfällig lösning.



Haha shit vad töntig du är, du tror att du VET saker, men ju mer du TROR att du vet, ju mindre vet du, vettu!

Ritalin är för losers. Benso likaså. De ger helvetes beroende för otroligt lite utdelning, inom drogvärlden finns det missbrukarna(de som tar allt för att må bra) och brukarna(de som tar specifika droger vid specifika tillfällen för att boosta den upplevelsen). Du verkar vara nummer ett, missbrukare utan hum om världen runt omkring dig, brukar oftast bli så att de minst insatta tror sig veta mest.

tro vad du vill men jag skulle investera i ritalin, det är jordens ända hopp. så för en hållbar utveckling, ät retalin™
Citera
2015-12-16, 21:39
  #15
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatstruts
tro vad du vill men jag skulle investera i ritalin, det är jordens ända hopp. så för en hållbar utveckling, ät retalin™
Kan inte admin bara stänga av den här användaren...

Så tradigt med folk som inte ens motiverar sig utan bara hoppar in och ska "ha rätt" utan att ens förklara sig.

Säger det igen, du kanske inte förstod första gången, men ritalin och benso är för losers. Du är uppenbarligen en loser av stor klass i och med dina poster.

Sluta tyck synd om dig själv eller tyck att du är något mer för att du är/varit en loserpundare samt dina föräldrar också tydligen.
Citera
2016-02-10, 20:27
  #16
Medlem
okej nu tänker jag förklara mig!! jag anser att Ritalin är jordens hopp eftersom att jag själv lider av grov ADHD och Ritalin har räddat min vardag och hela mitt liv! Utan ritalinet vet jag inte vart jag skulle befinna mig idag och därför anser jag att om alla skulle äta lite Ritalin varje dag så skulle varje enskild individ må bättre och då skulle vi kunna lösa alla krig och världens problem. dock är det ett problem att förse hela världen med ritalin och därför får vi helt enkelt skippa kött industrin och börja producera ritalin istället! nu har jag förklarat min tanke! för jag menar, om ritalin kunde rädda mig och min vardag så varför inte hela världen?
Citera
2016-02-11, 01:36
  #17
Medlem
MrHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatstruts
okej nu tänker jag förklara mig!! jag anser att Ritalin är jordens hopp eftersom att jag själv lider av grov ADHD och Ritalin har räddat min vardag och hela mitt liv! Utan ritalinet vet jag inte vart jag skulle befinna mig idag och därför anser jag att om alla skulle äta lite Ritalin varje dag så skulle varje enskild individ må bättre och då skulle vi kunna lösa alla krig och världens problem. dock är det ett problem att förse hela världen med ritalin och därför får vi helt enkelt skippa kött industrin och börja producera ritalin istället! nu har jag förklarat min tanke! för jag menar, om ritalin kunde rädda mig och min vardag så varför inte hela världen?

För att hela världen inte har ADHD kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback