2015-12-14, 21:27
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Någon som kan svara på varför jag inte kan skapa konto och tanka ner klienten?
Citera
2015-12-14, 22:26
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
Någon som kan svara på varför jag inte kan skapa konto och tanka ner klienten?

fixade sig, gjorde kontot först på https://store.trionworlds.com sedan tanka klientellen
Citera
2015-12-14, 23:32
Bannlyst
Halvvägs till full Butchery nu, (full första ilvl 74 epic). Vägrar droppa för mig dock, har haft 10 dubletter hittils, vilket är jävligt segt. Men hoppas på att få vapnet imorgon kväll, gör så galet stor skillnad.

Har även min Cannoner på lvl 35 som jag bara lvlar ett par levlar om dagen så den också blir 52 sinnom tid , de nice! Totalälskar spelet so far, hardcore och bra. Precis vad jag gillar.
Citera
2015-12-15, 18:36
Bannlyst
Vad för spec spelar ni på eran berserk? Själv spelar jag på mauruder trädet då det känns som man gör mest dmg där. Men vad använder ni?
Citera
2015-12-15, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Vad för spec spelar ni på eran berserk? Själv spelar jag på mauruder trädet då det känns som man gör mest dmg där. Men vad använder ni?

Det är bäst för levling. När du kommer till maxlevel är speedblade bäst pga survival.
Håller på och lvlar Cannoner atm (lvl 37 atm) pga att Berserker är för dåliga atm, sämst damage, typ minst survival etc. Helt värdelösa på allt, går inte att spela dom. Har liksom maxat den redan förra veckan och halva gearet är redan epic och fixat massa med artifacts and shit ><<
Citera
2015-12-15, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Det är bäst för levling. När du kommer till maxlevel är speedblade bäst pga survival.
Håller på och lvlar Cannoner atm (lvl 37 atm) pga att Berserker är för dåliga atm, sämst damage, typ minst survival etc. Helt värdelösa på allt, går inte att spela dom. Har liksom maxat den redan förra veckan och halva gearet är redan epic och fixat massa med artifacts and shit ><<

Aj fan det lät ju inget vidare! Är lvl 33 nu på den och har också märkt att man ligger långt efter i dmg jämfört med t.ex cannoner. Testade pvp, blev fan one-shotted av en cannoner. Men kanske mer värt att lvla en evoker eller cannoner då? Eller ska jag köra på till 52? Vad tycker du?
Citera
2015-12-15, 20:57
Medlem
Citat:
Du verkar ha hyfsat bra koll på spelet, hur är Shadowhunter i endgame? Är just nu på level 21 och gillar klassen mycket.

Kul spel som funkar som ett rejält tidsfördriv, i alla fall vid leveling.
Citera
2015-12-15, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Aj fan det lät ju inget vidare! Är lvl 33 nu på den och har också märkt att man ligger långt efter i dmg jämfört med t.ex cannoner. Testade pvp, blev fan one-shotted av en cannoner. Men kanske mer värt att lvla en evoker eller cannoner då? Eller ska jag köra på till 52? Vad tycker du?

Skulle säga - Levla Evoker, alla dagar i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Du verkar ha hyfsat bra koll på spelet, hur är Shadowhunter i endgame? Är just nu på level 21 och gillar klassen mycket.

Kul spel som funkar som ett rejält tidsfördriv, i alla fall vid leveling.

Shadowhunter är okej i end game. Dom fyller ut mer än Berserker gör, men fortfarande mängder bakom Evoker och Cannoner. Men självklart ska man spela det man gillar!
Citera
2015-12-16, 09:37
Medlem
Citat:
Skulle säga - Levla Evoker, alla dagar i veckan.

Shadowhunter är okej i end game. Dom fyller ut mer än Berserker gör, men fortfarande mängder bakom Evoker och Cannoner. Men självklart ska man spela det man gillar!

I och med att evoker är så OP just nu så bör antingen den klassen nerfas ner eller de andra klasserna buffas? Har ingen inblick i hur Trion jobbar, men det känns väl logiskt.
Citera
2015-12-16, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoocher
I och med att evoker är så OP just nu så bör antingen den klassen nerfas ner eller de andra klasserna buffas? Har ingen inblick i hur Trion jobbar, men det känns väl logiskt.

Ja, förmodligen buffas dom andra klasserna då folk antagligen anser att spelet är för svårt.
Citera
2015-12-17, 05:05
Medlem
Sn0o0oZs avatar
när går servern upp igen?
Citera
2015-12-17, 08:04
Medlem
Spelade cirka 35-40 minuter igår och valde att testa klassen "cannoneer" - såhär i början av alla spel är det förstås väldigt enkelt, men klassen kändes ändå väldigt stark och dynamisk av sig, det är en känsla som antagligen kommer att hänga med till end-game! Jag brukar lira melee-klasser i såna här spel, men i berserkerns nuvarande status känns det inte aktuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in