2015-12-11, 19:57
Medlem
m0rtals avatar
Så, är det värt? Såg att det var f2p, är det verkligen FREE2play? Eller p2w? Såg riktigt intressant ut faktiskt.
Citera
2015-12-11, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m0rtal
Så, är det värt? Såg att det var f2p, är det verkligen FREE2play? Eller p2w? Såg riktigt intressant ut faktiskt.

Bestäm själv, p2w är olika för alla. Enligt mig är det så långt ifrån en f2p-p2w kan komma. Allt som finns för de som betalar finns för dom som är gratis med. Bara att man får jobba för det istället. Enligt mig inte p2w.
Citera
2015-12-11, 22:36
Medlem
m0rtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Bestäm själv, p2w är olika för alla. Enligt mig är det så långt ifrån en f2p-p2w kan komma. Allt som finns för de som betalar finns för dom som är gratis med. Bara att man får jobba för det istället. Enligt mig inte p2w.

Ja okej det låter ju bra! Ser ut att vara ett riktigt roligt spel faktiskt som kanske är värt att testa då jag letat länge efter en bra ersättare till D3.
Citera
2015-12-11, 23:22
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm

Men som jag förstått så kan man inte använda AH, mail eller /allchat utan att betala för sig, eller har jag förstått fel?
Citera
2015-12-12, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Men som jag förstått så kan man inte använda AH, mail eller /allchat utan att betala för sig, eller har jag förstått fel?

Mjo, men har för mig att det inte finns någon gräns, utan man kan köpa något litet i shoppen, ett bra sätt att få bort goldseller och liknande.

Så jag gillar det systemet, själv iaf.
Citera
2015-12-12, 22:47
Medlem
Hej_tjos avatar
Håller på testar spelet nu, ser intressant ut!

De är ju gratis, så varför inte prova
Citera
2015-12-13, 01:47
Bannlyst
Så grymt bra spel! Att se förbi detta när det är f2p är verkligen konstigt, inte haft såhär roligt i ett spel på bra länge faktiskt!
Citera
2015-12-13, 08:36
Medlem
majxstros avatar
Ratade faktist detta lir när jag såg det. Men nu ska jag ge det en chans, så något jag bör tänka på innan jag kör igång?
Gammal D1, D2, LoD, D3 lirare.
Citera
2015-12-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Ratade faktist detta lir när jag såg det. Men nu ska jag ge det en chans, så något jag bör tänka på innan jag kör igång?
Gammal D1, D2, LoD, D3 lirare.

Förstår verkligen inte varför folk liknar detta spelet överhuvud taget med Diablo, Path of exile osv.

Spelet är: Du börjar på punkt A och springer till punkt B och under tiden får du saker och levlar som är så linjära och samma som dom bara kan bli. (Inte sagt att folk tycker spelet är tråkigt)

Jag har en maxlevelgubbe och tycker spelet är för ytligt så det blir tråkigt för MIG.
Citera
2015-12-14, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Förstår verkligen inte varför folk liknar detta spelet överhuvud taget med Diablo, Path of exile osv.

Spelet är: Du börjar på punkt A och springer till punkt B och under tiden får du saker och levlar som är så linjära och samma som dom bara kan bli. (Inte sagt att folk tycker spelet är tråkigt)

Jag har en maxlevelgubbe och tycker spelet är för ytligt så det blir tråkigt för MIG.

Det är inte levlingen som gör spelet. Det är end game, den är mer hardcore än Diablo. Du får inte dina saker på sekunder, du måste kämpa. Det är svårt, och det tar tid. Så om man spelar spel för just levlingens skull så är inte detta ett spel man gillar. Då är Diablo mer ditt spel.
Citera
2015-12-14, 11:57
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster

Får faktist hålla med. Händer absolut ingenting nytt i leveling phase iallafall.
Spring dit, döda 5 sånna och 7 sånna. Plocka upp 5 st saker, lämna in quest och bla bla bla bla bla...
Är lvl 23 tror jag.
Citera
2015-12-14, 21:17
Medlem
Redlinezs avatar
Hade helt glömt bort detta spel jag.. Typiskt med mitt minne
Installerade tidigare idag men hinner inte spela förns imorgon.
Ser fram emot det. Verkar ju vara grymt bra spel antar jag, eller vad säger ni gott folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in