2015-12-08, 11:56
Medlem
Hej, jag har märkt ett tag nu att så fort jag onanerar så får jag torrt ansikte som torrast runt näsan. När jag onanerar minst 2 gånger varje dag, så blir ansikte grymt torr men om jag inte onanerar på minst 3dagar. Så blir ansikte inte torr längre Och jag undrar om jag gör mig av med massor av vitaminer. När jag onanerar eftersom att jag får såna biverkningar efter onani?
Citera
2015-12-08, 12:01
Medlem
kyclefss avatar
Ge fan i att runka 2-3 gånger om dagen så löser det sig nog ska du se.

Vem fan har tid?
Citera
2015-12-08, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyclefs
Ge fan i att runka 2-3 gånger om dagen så löser det sig nog ska du se.

Vem fan har tid?

3gånger per dag tar de inte långt tid
Citera
2015-12-08, 12:04
Medlem
Hassebosse47s avatar
Har hört att sperma ska vara bra mot torr och sliten hud.
Du kanske bör prova att göra 'lejon kungen'. När du får din utlösning, lägg satsen i handen, dra din tumme genom saggen och gnid det i ansiktet.
Citera
2015-12-08, 12:14
Medlem
kyclefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassebosse47
Har hört att sperma ska vara bra mot torr och sliten hud.
Du kanske bör prova att göra 'lejon kungen'. När du får din utlösning, lägg satsen i handen, dra din tumme genom saggen och gnid det i ansiktet.

Hade för mig att det hette "Simba" och trodde man gjorde det med mens.
Citera
2015-12-08, 12:36
Medlem
nedboys avatar
Att man kan bli blind av onani har jag hört. Att man kan få blåa fingrar har jag också hört. Men denna var en ny? Torr runt näsan?

Har svårt att tänka mig att det har med själva onanin att göra? Kanske befinner du dig på en speciell plats du inte befinner dig på annars, där det är dragit, extra torrt eller nåt i den stilen?

Testa att onanera på nya ställen, kanske löser det problemet? Bli inte blind bara.
Citera
2015-12-08, 12:43
Medlem
Hassebosse47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyclefs
Hade för mig att det hette "Simba" och trodde man gjorde det med mens.
Låter faktiskt mer rimligt.
Men nu är det såhär att jag besvarade TS på bästa sätt och gav honom ett svar som var OnT.
Citera
2015-12-08, 17:35
Medlem
MuscleSharks avatar
Högst troligt beror det på hormonerna som spökar. En obalans kanske, eller så onanerar du helt enkelt alldeles för ofta. Skär ner på det och se vad som händer.
Citera
2015-12-09, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Högst troligt beror det på hormonerna som spökar. En obalans kanske, eller så onanerar du helt enkelt alldeles för ofta. Skär ner på det och se vad som händer.

hur kan jag få ordning på hormoner då? för jag tror de är en del med dom att göra med. Och jag vet att de är torrt från onani och ni idioter högst upp ni kan tro vad ni vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in