2021-08-12, 09:11
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Kpte p ATH (120, och sen vid 82) , nu sitter jag hr i skiten och sg att den gick ner ytterligare efter rapport .

Den drag nog uppt idag runt 10%
Tyvrr r jag fattig och har inget lst att kpa fr.
Citera
2021-08-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
-18% idag och -50% sen rsskiftet. Ser mrkt ut.
Ja, det ser verkligen inte ljust ut.

Jag har trott att botten r nra lnge nu, men jag har nd inte kpt ngra aktier. Detta bekrftar bara min strategi att aldrig kpa en enda aktie p knsla. Om man ska fnga fallande knivar br man gra det p niver dr det finns std som r testade ett par gnger. Ser inget sdant i Stillfront runt dagens niv.

Hr br man vnta in bekrftad trendvndning, ven om det kan visa sig att man fr kpa lite dyrare n till dagens kurs.
Citera
2021-08-12, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Den drag nog uppt idag runt 10%
Tyvrr r jag fattig och har inget lst att kpa fr.
Lite terhmtning r fullt naturligt efter stora ras som igr. Frgan man br stlla sig r vad som hnder imorgon eller nsta vecka?
Citera
2021-08-22, 00:23
Avstngd
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Lite terhmtning r fullt naturligt efter stora ras som igr. Frgan man br stlla sig r vad som hnder imorgon eller nsta vecka?
N, har du vgat trycka p kpknappen? Jag tvivlar...
Citera
2021-08-22, 12:00
Medlem
The-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan

Jag kpte. Jag har ingen aning om vad jag gr men jag kpte iaf.
Citera
2021-08-24, 21:14
Medlem
Citat:

Nej, jag vill se ett tertest av 47 kr och efter det 2-3 bl dagar innan jag ens funderar p att g in. Speciellt efter senaste rapporten om kad blankning.
Citera
2021-08-30, 19:58
Avstngd
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nej, jag vill se ett tertest av 47 kr och efter det 2-3 bl dagar innan jag ens funderar p att g in. Speciellt efter senaste rapporten om kad blankning.

Ok. Hngslen och livrem.. Det r inte alltid som blankning gr hem. Frr eller senare mste blankarna kpa tillbaka de aktier de har lnat och slt. Fast det har du skert koll p..
En dubbelbotten p 47:- r allts det som gller fr att du ska kliva p.
Citera
2021-08-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ok. Hngslen och livrem.. Det r inte alltid som blankning gr hem. Frr eller senare mste blankarna kpa tillbaka de aktier de har lnat och slt. Fast det har du skert koll p..
En dubbelbotten p 47:- r allts det som gller fr att du ska kliva p.
Ja, antingen det eller om vi brjar klttra uppt p grund av bra nyheter. Just nu kper jag inte i alla fall, fr stor risk fr ytterligare nedgng.
Citera
2021-09-11, 11:08
Medlem
ReedMes avatar
Brjar trttna p det hr bolaget och funderar starkt p att slja av. Senaste kpet Jawaker ser skumt ut.

Hur tnker ni andra kring Stillfront?
Citera
2021-09-11, 12:40
Medlem
mrs.nattugglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Brjar trttna p det hr bolaget och funderar starkt p att slja av. Senaste kpet Jawaker ser skumt ut.

Hur tnker ni andra kring Stillfront?

Ha koll p mndag om du vill kliva av, stt inte in ngon automatisk order i helgen. Stillfront och andra gamingbolag som betalat 30% i avgifter till Apple/Google kommer pverkas stort av Epic vs Apple-domslutet som kom igr vid stngning.
Citera
2021-09-11, 12:53
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrs.nattuggla
Ha koll p mndag om du vill kliva av, stt inte in ngon automatisk order i helgen. Stillfront och andra gamingbolag som betalat 30% i avgifter till Apple/Google kommer pverkas stort av Epic vs Apple-domslutet som kom igr vid stngning.
Tack! Spnnande o se vad som hnder!
Citera
2021-09-11, 13:10
Medlem
mrs.nattugglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tack! Spnnande o se vad som hnder!

Inga problem!
Ser ven att Stillfront har en viss mngd blankarpositioner ocks, s det kan bli tal om en short squeeze dr med (frhoppningsvis). ger G5 sjlv och dr r drygt 7% blankat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in