2021-08-12, 09:11
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Köpte på ATH (120, och sen vid 82) , nu sitter jag här i skiten och såg att den gick ner ytterligare efter rapport .

Den drag nog uppåt idag runt 10%
Tyvärr är jag fattig och har inget löst att köpa för.
Citera
2021-08-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
-18% idag och -50% sen årsskiftet. Ser mörkt ut.
Ja, det ser verkligen inte ljust ut.

Jag har trott att botten är nära länge nu, men jag har ändå inte köpt några aktier. Detta bekräftar bara min strategi att aldrig köpa en enda aktie på känsla. Om man ska fånga fallande knivar bör man göra det på nivåer där det finns stöd som är testade ett par gånger. Ser inget sådant i Stillfront runt dagens nivå.

Här bör man vänta in bekräftad trendvändning, även om det kan visa sig att man får köpa lite dyrare än till dagens kurs.
Citera
2021-08-12, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Den drag nog uppåt idag runt 10%
Tyvärr är jag fattig och har inget löst att köpa för.
Lite återhämtning är fullt naturligt efter stora ras som igår. Frågan man bör ställa sig är vad som händer imorgon eller nästa vecka?
Citera
2021-08-22, 00:23
Avstängd
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Lite återhämtning är fullt naturligt efter stora ras som igår. Frågan man bör ställa sig är vad som händer imorgon eller nästa vecka?
Nå, har du vågat trycka på köpknappen? Jag tvivlar...
Citera
2021-08-22, 12:00
Medlem
The-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan

Jag köpte. Jag har ingen aning om vad jag gör men jag köpte iaf.
Citera
2021-08-24, 21:14
Medlem
Citat:

Nej, jag vill se ett återtest av 47 kr och efter det 2-3 blå dagar innan jag ens funderar på att gå in. Speciellt efter senaste rapporten om ökad blankning.
Citera
2021-08-30, 19:58
Avstängd
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nej, jag vill se ett återtest av 47 kr och efter det 2-3 blå dagar innan jag ens funderar på att gå in. Speciellt efter senaste rapporten om ökad blankning.

Ok. Hängslen och livrem.. Det är inte alltid som blankning går hem. Förr eller senare måste blankarna köpa tillbaka de aktier de har lånat och sålt. Fast det har du säkert koll på..
En dubbelbotten på 47:- är alltså det som gäller för att du ska kliva på.
Citera
2021-08-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ok. Hängslen och livrem.. Det är inte alltid som blankning går hem. Förr eller senare måste blankarna köpa tillbaka de aktier de har lånat och sålt. Fast det har du säkert koll på..
En dubbelbotten på 47:- är alltså det som gäller för att du ska kliva på.
Ja, antingen det eller om vi börjar klättra uppåt på grund av bra nyheter. Just nu köper jag inte i alla fall, för stor risk för ytterligare nedgång.
Citera
2021-09-11, 11:08
Medlem
ReedMes avatar
Börjar tröttna på det här bolaget och funderar starkt på att sälja av. Senaste köpet Jawaker ser skumt ut.

Hur tänker ni andra kring Stillfront?
Citera
2021-09-11, 12:40
Medlem
mrs.nattugglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Börjar tröttna på det här bolaget och funderar starkt på att sälja av. Senaste köpet Jawaker ser skumt ut.

Hur tänker ni andra kring Stillfront?

Ha koll på måndag om du vill kliva av, sätt inte in någon automatisk order i helgen. Stillfront och andra gamingbolag som betalat 30% i avgifter till Apple/Google kommer påverkas stort av Epic vs Apple-domslutet som kom igår vid stängning.
Citera
2021-09-11, 12:53
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrs.nattuggla
Ha koll på måndag om du vill kliva av, sätt inte in någon automatisk order i helgen. Stillfront och andra gamingbolag som betalat 30% i avgifter till Apple/Google kommer påverkas stort av Epic vs Apple-domslutet som kom igår vid stängning.
Tack! Spännande o se vad som händer!
Citera
2021-09-11, 13:10
Medlem
mrs.nattugglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tack! Spännande o se vad som händer!

Inga problem!
Ser även att Stillfront har en viss mängd blankarpositioner också, så det kan bli tal om en short squeeze där med (förhoppningsvis). Äger G5 själv och där är drygt 7% blankat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in