Hej, idag så fick jag en lapp av min chef där han hade plirat ner en kod om när/var/hur? den hemliga julfesten skulle ske.. Han sade att den var väldigt känd och att man kunde ha hjälp av att läsa Excel for Dummies(!)
Koden består av 10 grupper med tre st siffror i varje tex:
OBS endast ett exempel
Ett gasnka kul "krypto" som finns i olika skepnader. Betyder att du ska ta fram boken Excel for Dummies och sen ta bokstaven som motsvaras av siffrorna. Brukar vara i form av sida mening bokstav, sida rad bokstav eller sida ord bokstav. Så 214-2-2 kan tillexempel vara andra bokstaven på andra raden på sidan 214. Testa dig fram bland kombinationerna så märker du snabbt vilket som är rätt.
Ett gasnka kul "krypto" som finns i olika skepnader. Betyder att du ska ta fram boken Excel for Dummies och sen ta bokstaven som motsvaras av siffrorna. Brukar vara i form av sida mening bokstav, sida rad bokstav eller sida ord bokstav. Så 214-2-2 kan tillexempel vara andra bokstaven på andra raden på sidan 214. Testa dig fram bland kombinationerna så märker du snabbt vilket som är rätt.
Tack! Ska testa det så fort jag kommer på jobbet imorgon.. Återkommer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!