2015-12-07, 22:32
Medlem
Hej!
Jag vet inte om jag postar det här inlägget i rätt forum men vi får väl se!
Är det någon som har några bra tips på fysiska sexbutker i stockholm?
Citera
2015-12-08, 10:06
Medlem
Johanxoxos avatar
gula sidorna.

Du har flera på Söder. Finns minst en på Drottningatan. Vad menar du med bra sexbutik? Vad letar du efter? Allt finns ju på nätet och skickas diskret om det är det du är orolig för. Får ju det dessutom med SMS avisering så ingen hemma vet om att du fått ett paket.
Citera
2015-12-08, 10:16
Medlem
Ghastens avatar
Jag gillar att klämma och känna innan jag köper. Sen finns us video men det är mycket skumma gubbar därnere om smyger omkring.

Finns massor med dvd, sexleksaker samt runkbås och bio. Vill inte ens veta vad som händer innanför dom dörrarna.
Citera
2015-12-08, 11:14
Medlem
Det finns som sagt en på Drottningatan i Stockholm, ligger mitt emot restaurangen Grill. Jag har aldrig varit inne i den, men jag såg den i går kväll iaf.
Sedan såg jag något liknande längre ner på Drottningatan, men vet inte om det verkligen är en sexbutik. De kanske säljer mer kläder? Ligger i en hörna, borde ha gatunummer mellan 75-85.
Jag är själv helt ointresserad av det här, så jag har svårt att svara mer än så.
Citera
2015-12-08, 13:12
Medlem
Johanxoxos avatar
Lovetoys, Afrodites och Lovestore finns på Söder, alla 3 inom gångavstånd från varandra nära Medborgarplatsen. Pistill och Chambers finns på Drottninggatan. Du har Kino och US video också, Det finns som sagt ett stort utbud, allt hänger ju på vad du söker.
Citera
2019-03-10, 19:19
Medlem
Knotknets avatar
Pistill på Drottninggatan och Eywa på Katarina Bangata rekommenderar jag. På grund av att de har trevligast och framförallt kunnigast personal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in