2015-12-07, 22:32
Medlem
Hej!
Jag vet inte om jag postar det hr inlgget i rtt forum men vi fr vl se!
r det ngon som har ngra bra tips p fysiska sexbutker i stockholm?
Citera
2015-12-08, 10:06
Medlem
Johanxoxos avatar
gula sidorna.

Du har flera p Sder. Finns minst en p Drottningatan. Vad menar du med bra sexbutik? Vad letar du efter? Allt finns ju p ntet och skickas diskret om det r det du r orolig fr. Fr ju det dessutom med SMS avisering s ingen hemma vet om att du ftt ett paket.
Citera
2015-12-08, 10:16
Medlem
Ghastens avatar
Jag gillar att klmma och knna innan jag kper. Sen finns us video men det r mycket skumma gubbar drnere om smyger omkring.

Finns massor med dvd, sexleksaker samt runkbs och bio. Vill inte ens veta vad som hnder innanfr dom drrarna.
Citera
2015-12-08, 11:14
Medlem
Det finns som sagt en p Drottningatan i Stockholm, ligger mitt emot restaurangen Grill. Jag har aldrig varit inne i den, men jag sg den i gr kvll iaf.
Sedan sg jag ngot liknande lngre ner p Drottningatan, men vet inte om det verkligen r en sexbutik. De kanske sljer mer klder? Ligger i en hrna, borde ha gatunummer mellan 75-85.
Jag r sjlv helt ointresserad av det hr, s jag har svrt att svara mer n s.
Citera
2015-12-08, 13:12
Medlem
Johanxoxos avatar
Lovetoys, Afrodites och Lovestore finns p Sder, alla 3 inom gngavstnd frn varandra nra Medborgarplatsen. Pistill och Chambers finns p Drottninggatan. Du har Kino och US video ocks, Det finns som sagt ett stort utbud, allt hnger ju p vad du sker.
Citera
2019-03-10, 19:19
Medlem
Knotknets avatar
Pistill p Drottninggatan och Eywa p Katarina Bangata rekommenderar jag. P grund av att de har trevligast och framfrallt kunnigast personal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in