2014-02-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Nä vill inte lägga upp det. En helt vanlig undercut, relativt kort och kort på sidorna. Lite som min avatar.

Skulle nog inte gå till ett drop-in ställe och be om en ny frisyr, bättre att klippa till en bra på ett dyrare ställe sen underhålla på billigare. Alltid lättare att återskapa en frisyr än att göra en ny

Sant men nu vet att jag kan säga em undercut iaf,för tror den skulle passa på mig. Men vill inte gå till en för dyr för att fixa en ny frisyr.
Citera
2014-03-02, 09:59
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Är sugen på den där Salong Andreas. Du har ingen bild på hur din frysir blev? För försöker komma på en ny till mig. Annars får jag be frisören komma på någon ny.
Salong Andreas? Haha Stockholm är verkligen sveriges böghåla Förstår att små fjollor som du blir "sugna" hahaha
Citera
2016-05-18, 00:26
Medlem
plasttygs avatar
Ska man ta och pumpa liv i denna gamla tråd igen då kanske, tips på bra frisör (herr) i Uppsala för vettig peng. Inte över 400spänn i alla fall men ingen sunkstudio heller för 150:-

Tack på förhand.
Citera
2018-04-26, 15:34
Medlem
Tips på bra frisörer i Malmö som kan hantera afrohår?
Citera
2023-05-11, 23:05
Medlem
DeppJohnnys avatar
Det finns tyvärr många oseriösa salonger idag. Min flickvän var på Linda Vista på Östermalm för att fixa fransar & naglar. Bedrövligt bemötande av ägarinnan som dels kom en halvtimme försent, var extremt oserviceminded & till råga på det blev resultatet ärligt talat riktigt kasst. Mycket trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in