2006-04-03, 13:38
Medlem
Dollfaces avatar
Billig frisör i gbg?

Jag är grymt fattig men behöver klippa mig! Vet ni någon BRA och hyffsat billig frisör i gbg. Är även sugen på att göra lite blonda slingor.

Alla tips mottages tacksamt!
Citera
2006-04-03, 17:41
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollface
Jag är grymt fattig men behöver klippa mig! Vet ni någon BRA och hyffsat billig frisör i gbg. Är även sugen på att göra lite blonda slingor.

Alla tips mottages tacksamt!

Vid Rambersvallen finns en blattefrisör som klipper för 120 kr, om du va lite stil kan du klippa dig för 300 ovanför hemköp i sisjön o vill du betala 400-500 så kan du klippa dig i stan
Citera
2006-04-03, 17:51
Medlem
Klockrents avatar
Jag vet inte vad gatan heter men det ligger en bra blattefrisör där bredvid Fröken ohlsson. Alltså mitt i stan. Där klippte jag mig för 120 kr typ. Personalen unga och bra där. Drop-in är det också
Citera
2006-04-03, 19:23
Medlem
Dollfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klockrent
Jag vet inte vad gatan heter men det ligger en bra blattefrisör där bredvid Fröken ohlsson. Alltså mitt i stan. Där klippte jag mig för 120 kr typ. Personalen unga och bra där. Drop-in är det också

Problemet är bara det att där klipper de tjejer ca en gång i veckan!
Får väl gå och punga ut med 300:- helt enkelt!
Citera
2006-04-03, 19:56
Medlem
I Hjällbo finns en frisörska som klipper för 100 kr. Vet dock inte vad hon ta för slingor och andra grejer. Sök på Salong Trifah
Citera
2006-04-03, 23:29
Medlem
Dollfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
I Hjällbo finns en frisörska som klipper för 100 kr. Vet dock inte vad hon ta för slingor och andra grejer. Sök på Salong Trifah

Men nu kommer vi till fråga: hur BRA är hon?!
Citera
2006-04-03, 23:34
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollface
Men nu kommer vi till fråga: hur BRA är hon?!

Det finns en salong på stigbergstorget, alldeles ovanför Armadillo Records. Duktig och trevlig frisörska som jobbar där, och som tjej kommer du nog undan med 200SEK (kostade mig som kille 150 senast jag klippte mig hos henne). Hon kan nog fixa slingor och hela kittet.

Alternativt klipper jag dig med apparat för en 50-lapp! Kurt Russel-style.
Citera
2006-08-03, 22:58
Medlem
slitagets avatar
Frisör Göteborg

Vart kan man bli bra klippt och till billig peng? Är kille också bör sägas
Citera
2006-08-03, 23:35
Medlem
chekiuss avatar
Att bli bra klippt för en billig peng blir du nog inte förens du hamnar i himlen
Citera
2006-08-04, 01:11
Medlem
Schnyggves avatar
Jag klippte mig på frisörstaden förut och visst blev jag jävligt orolig när tjejen bröt på ryska och mumlade nåt om tuppkam, men jag blev nöjd! Gick tom. dit en andra gång, för att då bli orolig igen när det var turkfarfars tur att sätta saxen i mitt hår, men blev även denna gång positivt överraskad! 189:- tror jag kalaset kostade....
Citera
2006-08-04, 02:18
Medlem
Cut Göteborg - 260 kr. Skitbra "service".
Citera
2006-08-04, 12:29
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Att bli bra klippt för en billig peng blir du nog inte förens du hamnar i himlen
Är det du på bilden? Om ja, klipper du dig på salong safari vid Kompassen/Gamle Port?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in