2015-12-06, 00:02
Medlem
mjaoaos avatar
Jag är överlag ganska obekväm när det kommer till att försöka prata snuskigt med en person under akten, vet aldrig vad jag ska säga och tycker mest att jag låter löjlig. Skulle dock vilja bli lite mer bekväm med detta men tänkte börja med att bli bättre på sexting. Är tråkigt nog ganska fantasilös och kommer därför sällan på vad jag ska skriva och även där tycker jag mest att jag låter väldigt löjlig.

Och därför, dear flashbackare, vänder jag mig nu till er för lite tips och idéer.
(bör kanske tillägga att jag är kvinna som gillar män)
Senast redigerad av mjaoao 2015-12-06 kl. 00:26.
Citera
2015-12-06, 00:08
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaoao
Jag är överlag ganska obekväm när det kommer till att försöka prata snuskigt med en person under akten, vet aldrig vad jag ska säga och tycker mest att jag låter löjlig. Skulle dock vilja bli lite mer bekväm med detta men tänkte börja med att bli bättre på sexting. Är tråkigt nog ganska fantasilös och kommer därför sällan på vad jag ska skriva och även där tycker jag mest att jag låter väldigt löjlig.

Och därför, dear flashbackare, vänder jag mig nu till er för lite tips och idéer.
Du kan skriva "Hej jag har korvbröd men det fattas korv, kan du hjälpa mig"

Jag är också dålig på detta
Citera
2015-12-06, 00:26
Medlem
mjaoaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Du kan skriva "Hej jag har korvbröd men det fattas korv, kan du hjälpa mig"

Jag är också dålig på detta

Haha tydligt det, skönt att inte vara ensam
Citera
2015-12-06, 00:41
Medlem
ZedLeppelins avatar
Gå ner på knä, din lilla gris!

Nej men... Du kan ju säga, under förspelet, "åh vad jag vill ha din kuk i min mun", "åh vad jag vill suga din kuk". Säg saker du VILL göra och vad du vill att din man ska göra, vad du längtar efter. Du behöver inte börja med det grövsta direkt, gå fram i bekväm takt. "krama mig nu!" till "slicka mig gubbjävel".
Citera
2015-12-06, 01:12
Medlem
Mannerheimbrants avatar
Berätta att du lubricerar i dina nya underbyxor när du tänker på hur han smeker din svullna vulva i spastiska oscillationer samtidigt som han diar din bultande barm. Då börjar det nog rycka i byxlinningen på den goa gubben ska du se!

Men jag är ju finne, det som funkar här behöver ju nödvändigtvis inte gå hem i det svenska folkhemmet...
Citera
2021-05-16, 20:28
Medlem
Bigbluds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerheimbrant
Berätta att du lubricerar i dina nya underbyxor när du tänker på hur han smeker din svullna vulva i spastiska oscillationer samtidigt som han diar din bultande barm. Då börjar det nog rycka i byxlinningen på den goa gubben ska du se!

Men jag är ju finne, det som funkar här behöver ju nödvändigtvis inte gå hem i det svenska folkhemmet...
Tycker du är något på g. Det trevligaste tycker jag är när man kan bygga upp inför akten, retas lite, säga hur kåt man är och hur man ska ta varandra. Egga fantasin. Hjälper ju såklart att man är med någon som är bekväm med att komma på respons.
Citera
2021-05-16, 23:06
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaoao

Om vi skippar diverse "överkurs" som verbal abuse (både ge och ta) etc så tror jag de flesta män uppskattar "runda ord" och överdriv gärna lite också (obs! Inte fejka! Helt annan sak) - typ "mmm - Gud vad du slickar fittan skönt" "Jaaa - knulla hårdare".

Släpp loss, "fitta" "kuk" "slicka mig i skithålan, är skitkåt i röven" - ingen man står emot det... Var inte blyg! Again: släpp loss!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in