god kväll på er!
ska på nån karneval i veckan där alla studenter klär ut sig till olika saker och går igenom stan typ. det är en vanlig veckodag alltså skola efter.
men jag liksom nästan alla jag känner skall supa på akrnevalen ( tror nog nästan alla från ialafall 1an till 3an gör det. Men vill fan inte att mina päron ska få reda på det. Jag vet att det är jag själv som bestämmer det . Men känns som dom kommer se ner på mig nått så otroligt om dom märker att jag vairt berusad på en vardag. Kan jag dock förstå.
Min farsa sjukskriven från jobbet då han har haft problem med ditt knä nu det sista. Han brukar ofta vara vaken ganska länge och se på tv eller dylikt.
Så han lär vara vaken när jag kommer hem. Och hälsa på mig och så ni vet.
Så nu till frågan , vill bli av med alkohol lukten så bra som möjligt , detta har aldrig varit ett problem förut så är ganska ny inom ''detta''.
Vill inte ha svar på annat eller andra tips . så som , sov hos en kompis , berätta för dina föräldrar eller dylikt.
Vill helt enkelt veta hur jag kan bli av med alkohollukten så bra som möjligt. Har räknat med att få ner ett halvt flak 5.6or (cube) kan väll vara bra att veta! Så snälla ni , hur ska jag göra för att inte lukta alkohol , säg alla utvägar!
tack på förhand.