2015-12-10, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Gubben var 89 år så knappast.
Det finns äldre aktiva med. Jag kände igen fotot från nätet samma där då. Det måste väl jag veta träffade en kvinna ok bara +75 för kaffe o skoj.
Citera
2015-12-10, 15:43
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmoreller
Har också hittat honom på en kontaktsida, där han annonserade efter sexpartner.
Länk? Eller bild?
Citera
2015-12-10, 15:48
Medlem
kebobbs avatar
En annan misshandel i det angränsande området fröslunda skedde under helgen.
Nåt samband tro?

Citat:
En 56-årig man och en 57-årig kvinna blev samtidigt påhoppade av ett gäng på fem personer i Fröslundaområdet.

Mannen knuffades till marken och kvinnan fick ett slag på hakspetsen av fem yngre män i 20-årsåldern som krävde att få cigaretter, uppger polisen.

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...vid-mc-donalds
Citera
2015-12-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Länk? Eller bild?

Har just tipsat polisen. De kanske hittar några svar på hans annons. Är osäker på hur mycket man ska lägga upp här med tanke på anhöriga.? Guida mig ni som är mer erfarna...
Citera
2015-12-10, 15:52
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Jag personligen tror att BO har varit ute under kvällen för att tanka, handla, lämna in tipset eller så och har stött på dessa busar som bett honom om skjuts. Godtrogen och känner med ungdomar, bestämmer han sig för att köra dom till Råbergstorp. Under färden dit så börjar dom tjafsa med honom om plånboken och slår honom upprepade gånger. Han åker säkert på en massa stryk i bilen innan han kommer fram till lastbryggan där dom sagt att han ska stanna. Där åker han på de avslutande slagen innan gänget bestämmer sig för att dra sig därifrån.

Där blir han sittande i timmar innan någon märker något.

Konstigt om det inte finns några övervakningskameror vid lastkajen på Lidl. Det verkar det iof inte göra för då hade polisen haft mer att gå på.

Vad finns det mer för byggnader med kameror som kan registrera en bil som kör förbi?
Gillberga matnära?
Bankomaten på utsidan av Sturegatan ?
Målet?
Tallåsplans Förskola..?
OK- Macken om han har tankat?
Senast redigerad av Livingmyownlife 2015-12-10 kl. 16:04.
Citera
2015-12-10, 16:05
Medlem
Eroticon6s avatar
Dags att vi börjar kartlägga dessa rasistiska brott mot svenskar av äckliga ziggisar och annat. Så man sedan lättare kan plocka fram enskilda brott och ställa dem mot svenskars påstådda brott mot invandrare som vänstern tycker är så mycket brutalare.
Citera
2015-12-10, 16:05
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Blod på sina händer? Han var väl politiskt aktiv i så fall för mer än 24 år sedan? Dvs rätt långt innan den här helvetesinvandringen brakade loss. Han var 89 år. Pensionsåldern var 65 på hans tid. (Min far var politiskt aktiv men avsade sig alla uppdrag när han gick i pension.)
Grunden till dagens vansinne lades på 60-70-talen. Erlanders pojkar med landsförrädaren Palme i spetsen var ju drivande. Har man varit sosse eller 7-klövare för den delen så är man skyldig till det vansinnet vi upplever idag. Like it or not
Citera
2015-12-10, 16:10
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersse
Det finns äldre aktiva med. Jag kände igen fotot från nätet samma där då. Det måste väl jag veta träffade en kvinna ok bara +75 för kaffe o skoj.
Tröttsamt med troll.
Citera
2015-12-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tröttsamt med troll.

Han behöver inte Trolla men har också lite svårt att tro att gubben va på en knullträff som gick tok.
Men visst, detta fenomen med kåta gubbar & kärringar kan ha spridit sig hit?
Citat:
Könssjukdomarna sprids som en löpeld på ett lyxigt äldreboende i Florida.
Nu måste pensionärerna lära sig att använda kondom.

(FB) Könssjukdomar sprids bland pensionärer
Citera
2015-12-10, 16:33
Medlem
[quote=Syclone71|55674967]Han behöver inte Trolla men har också lite svårt att tro att gubben va på en knullträff som gick tok.

Du har inte läst mitt inlägg?? Han annonserade efter just det, tillsammans med en annan man. Hade han en inneboende? Tyckte jag läste det någonstans. Lämpligt då att kolla igenom hans dator/telefon om det inte redan är gjort. Kärleksfull son han hade:

Axxxxs Bergman kom till sjukhuset på lördagen. Han var inte där på söndagen, när pappan avled.
Då hade jag redan tagit avsked.

Själv hade jag inte lämnat salen innan det var över.
Citera
2015-12-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmoreller

Du har inte läst mitt inlägg?? Han annonserade efter just det, tillsammans med en annan man. Hade han en inneboende? Tyckte jag läste det någonstans. Lämpligt då att kolla igenom hans dator/telefon om det inte redan är gjort. Kärleksfull son han hade:

Axxxxs Bergman kom till sjukhuset på lördagen. Han var inte där på söndagen, när pappan avled.
Då hade jag redan tagit avsked.

Själv hade jag inte lämnat salen innan det var över.

Kan du länka till annonserna eller vill du bara smutskasta BO, som så många andra gör i olika trådar?
Citat: Kvinnan va en WT-brud med kort kjol, så hon kan gott ha det osv osv osv..
Citera
2015-12-10, 16:56
Medlem
"Jag personligen tror att BO har varit ute under kvällen för att tanka, handla, lämna in tipset eller så och har stött på dessa busar som bett honom om skjuts. Godtrogen och känner med ungdomar, bestämmer han sig för att köra dom till Råbergstorp. Under färden dit så börjar dom tjafsa med honom om plånboken och slår honom upprepade gånger. Han åker säkert på en massa stryk i bilen innan han kommer fram till lastbryggan där dom sagt att han ska stanna. Där åker han på de avslutande slagen innan gänget bestämmer sig för att dra sig därifrån.

Där blir han sittande i timmar innan någon märker något.
Konstigt om det inte finns några övervakningskameror vid lastkajen på Lidl. Det verkar det iof inte göra för då hade polisen haft mer att gå på.SLUT CITAT.

Lidl är ju snålast i Världen, la ner en massa pengar på att slippa ha offenlig toalett i sina butiker. så har säkert inte några kameror heller, för vem vill sno deras varor ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in