2015-12-10, 13:47
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Det var nog så att Bengt själv hade blod på sina sossehänder. Han liksom Palme fick smaka på sin egen medicin
Det är mååånga av dagens PK-iter som kommer att råka illa ut, själva eller deras anhöriga. Som man bäddar får man ligga idioter

http://www.expressen.se/nyheter/beng...-i-eskilstuna/
Citera
2015-12-10, 13:50
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashflash
Ja det bringade ju verkligen klarhet du.
Du la fram det som ingen visste det redan.
Ja vi vet inte vem killen är, men tidigare skriven på adress med ett pensionärpar. Där är nu en 25 åring skriven.
Så lägg ner dina pedofiltankar.
Citera
2015-12-10, 13:52
Medlem
fredricomartins avatar
Så det var detta PK-eliten menade med "pensionsräddare" dvs att slå ihjäl äldre svenskar och på så sätt spara in på pensionsutbetalningar, långvård och vård i livets slutskede.

Mission accomplished.
Citera
2015-12-10, 13:56
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Du la fram det som ingen visste det redan.
Ja vi vet inte vem killen är, men tidigare skriven på adress med ett pensionärpar. Där är nu en 25 åring skriven.
Så lägg ner dina pedofiltankar.

Lär dig att läsa. Jag konstaterade ett faktum och frågade en fråga om faktumet. Du valde att löjla dig trots att du visste att det inte finns någon information. Svårt att säga att det är ouppklarat? Och håll du dina pedofilidrömmar för dig själv. Det finns många ingångar till att Bengt låtit bokföra en annan människa på sin adress.
Senast redigerad av hashflash 2015-12-10 kl. 13:59.
Citera
2015-12-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Det var nog så att Bengt själv hade blod på sina sossehänder. Han liksom Palme fick smaka på sin egen medicin
Det är mååånga av dagens PK-iter som kommer att råka illa ut, själva eller deras anhöriga. Som man bäddar får man ligga idioter

Alldeles sant. Bara tråkigt att en annan stackars j-vel och familj skall behöva råka illa ut då de lekt samariter sedan 90 talet. Men men... demokrati kallas det. Svenska folket har röstat fram dessa regeringar.
Citera
2015-12-10, 14:23
Medlem
Valsus avatar
Är ju logiskt för alla som inte förstår, man går aldrig ut med signalement om det inte är en svensk som begått brottet.

Det här är minst lika illa som när den där svärdmannen(Anton Lundin Persson) högg ner 2 invandrare, fast då var det en svensk, så det blev uthängning direkt. Ingen cover up ingenting.. trots att han troligtvis dog endast inför polisens ögon samt med maskering.
Citera
2015-12-10, 14:32
Medlem
Kan det inte vara så att han hade bestämt möte men blev lurad i en fälla?
Citera
2015-12-10, 14:53
Medlem
Invandrare eller ej spelar ingen roll. Jag tror på ett möte som inte blev som det var tänkt med en yngre kille. Kanske han hade med kompisar. Tipsade in att kolla den mördades chattrafik på sidan han är/ var med på.
Citera
2015-12-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashflash
Lär dig att läsa. Jag konstaterade ett faktum och frågade en fråga om faktumet. Du valde att löjla dig trots att du visste att det inte finns någon information. Svårt att säga att det är ouppklarat? Och håll du dina pedofilidrömmar för dig själv. Det finns många ingångar till att Bengt låtit bokföra en annan människa på sin adress.

Ibland är det så att man fyllt i fel lägenhetsnummer vid folkräkningen. Jag råkade göra det. Plötsligt var en främmande man skriven på min adress =) En kompis upptäckte det på birthday.com. Jag blev bestört. Men det var bara jag som fyllt i fel lghnummer. Jag ringde och ändrade, de sade att det var väldigt vanligt att folk gjorde fel.
Citera
2015-12-10, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Det var nog så att Bengt själv hade lod på sina händr. han liksom Palme fick smaka på sin egen medicin.

Blod på sina händer? Han var väl politiskt aktiv i så fall för mer än 24 år sedan? Dvs rätt långt innan den här helvetesinvandringen brakade loss. Han var 89 år. Pensionsåldern var 65 på hans tid. (Min far var politiskt aktiv men avsade sig alla uppdrag när han gick i pension.)
Citera
2015-12-10, 15:25
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersse
Invandrare eller ej spelar ingen roll. Jag tror på ett möte som inte blev som det var tänkt med en yngre kille. Kanske han hade med kompisar. Tipsade in att kolla den mördades chattrafik på sidan han är/ var med på.
Gubben var 89 år så knappast.
Citera
2015-12-10, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersse

Har också hittat honom på en kontaktsida, där han annonserade efter sexpartner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in