Citat:
Ursprungligen postat av
ljusljud
Det är sorgligt att din läkare fick dig och många andra unga människor att ta dessa lagliga droger. Men försök släpp det och lev vidare. Du lärde dig antagligen mycket av detta. Du kan uppleva glädje och lycka nu. I nuet finns ingen smärta, andas djupt och lev i nuet, följ din glädje och släpp allt som känns dåligt. Du förtjänar all kärlek och glädje som världen har att erbjuda, älska dig själv, världen behöver dig, vi är förändringen vi vill se!
Tack för dina hoppfulla ord
Visst är det sorligt. Så många ungas liv förstörs utan att man vet om det. Så många som tagit självmord pga dessa mediciner utan att anhörigas aning om orsaken. De ger dessa mediciner direkt utan att utreda egentliga orsaken. Mediciner som bygger bara på teorier och korrupta forskningsstudier.
Det som jag mår mest dåligt var att jag levde en hälsosam liv och var rädd om mig, drack aldrig alkohol heller och var en hälsomedveten person. Samtidigt så tog jag dessa i tron om att de är ofarliga men egentliga mkt värre än både alkohol och cigg, till och med farligare än cannabis vill jag hävda (kanske överdrivet men men).