• 1
  • 2
2015-12-05, 00:19
Medlem
eatsleepraves avatar
Hej!
Har letat och letat men intr funnit en trd i mnet. Men det mste vl finnas, eller? Ngon kanske kan lnka till den, eller nt?

Tills vidare: vrldens bsta avsugning. Hur gr den till?
Tunga, deep throat, ball licking, slabbigt, lngsamt, snabbt, gonkontakt, stllningar. Ja, vad r viktigt? Vad r sknast? Vad r en optimal avsugningsupplevelse?
Citera
2015-12-05, 00:34
Medlem
Det r ju sklart individuellt. r avsugningen i brjan av sexet fredrar jag relativt lngsamt med gonkontakt. Stllning r vl ocks lite platsbaserat samt humrbaserat.

Vill man ha en som hller p ett tag s fredrar jag nog allt du rkna upp frutom ball licking. Tycker de kittlas bara.

Som motsats kan jag tycka att en avsugning av ett ons i ett mrkt sovrum r vanligtvis det smsta. Men det kanske r fr att man alltid r s jvla full nr man ska slppa ut anakondan.
Citera
2015-12-05, 01:52
Medlem
Ngts avatar
Tror generellt att det har med ollonet att gra. r jag rtt ute? Alla mn gillar nog lite sugande p tippen.
Citera
2015-12-05, 03:17
Medlem
beror p humr, men en klassiker man bara mste tycka om r ju helt klart nr jag ligger p rygg, hon uppe p, och vi kysser varanndra. Och helt pltsligt s glider hon ner och kysser ver brstet,magen.
brjar fresta kanske 1 minut ovanfr kalsongkanten innan hon gr ner och brjar suga..
Inga slick p penisen det knns bara obehagligt och varmt.

den ska in i munnen, grna en hand som runkar kuken i otakt med sugandet. och den andra handen fr grna leka runt med pungen...
Citera
2015-12-05, 03:23
Medlem
Ngts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
beror p humr, men en klassiker man bara mste tycka om r ju helt klart nr jag ligger p rygg, hon uppe p, och vi kysser varanndra. Och helt pltsligt s glider hon ner och kysser ver brstet,magen.
brjar fresta kanske 1 minut ovanfr kalsongkanten innan hon gr ner och brjar suga..
Inga slick p penisen det knns bara obehagligt och varmt.

den ska in i munnen, grna en hand som runkar kuken i otakt med sugandet. och den andra handen fr grna leka runt med pungen...
*andningen blir tung*

S ska det se ut!
Citera
2015-12-05, 04:03
Medlem
Inga tnder, djupt och sknt. Tungan i snabba, kontrollerade och bestmda rrelser. Med en djup gonkontakt.

Perfekt!
Citera
2015-12-05, 04:57
Bannlyst
Tjejen skall jobba intensivt med tungan runt ollonet och jobba sig ner mot roten och s upp igen. Gller att hon hittar ett gott "flow" liksom och det mste vara mycket vta fr inte bli torrsugning det r det vrsta och mest obehagliga som finns.
Citera
2015-12-05, 05:28
Medlem
werto66s avatar
Mycket gonkontakt, bltt, tunga. Svrt att frklara man mrker om personen r bra p det eller inte.

Det som gr bort direkt r:

1. Tnder.
2. Naglar.
3. Torrhet.
4. Fejkade stn.
5. Suckar.

Sistnmnda r nog vrst, nr man varit i ett frhllande s lnge och sexet blivit s mycket rutin att hon suckar medan hon suger av en. Ungefr som om hon rengr en kastrull som blivit brnd i bottnen p med svinto.
Citera
2015-12-05, 11:21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatsleeprave
Hej!
Har letat och letat men intr funnit en trd i mnet. Men det mste vl finnas, eller? Ngon kanske kan lnka till den, eller nt?

Tunga, deep throat, ball licking, slabbigt, lngsamt, snabbt, gonkontakt, stllningar. Ja, vad r viktigt? Vad r sknast? Vad r en optimal avsugningsupplevelse?

En viktig grej r att hlla p s lnge det behvs, och det har du sagt att du inte orkar.

Frn annan trd:
Citat:
[...] pallar ej suga s lnge lngre), haft enbart analsex med en kille.

[...]
Citera
2015-12-05, 11:38
Medlem
franges avatar
Att hon faktiskt kan suga, och inte bara "hller" den i munnen r ju en klar frdel.
Citera
2015-12-29, 00:16
Medlem
Citat:
Hej!

Bara skicka ett pm s ska jag bertta
Citera
2015-12-29, 03:13
Medlem
r en sucker fr tjejer som kan ta den riktigt djupt, men det allra viktigaste r saliv, ju mer desto bttre. Finns ingenting trkigare n en torr avsugning. Det absolut bsta r nr hon fr upp det dr tjocka slemmet frn halsen, vilket fungerar perfekt som naturligt glidmedel. En annan favoritgrej r nr tjejen hller kvar den i halsen tills hon grter, kan inte tnka mig ngonting som ser bttre ut.

lskar ven stoltheten i blicken hos en kvinna som vet att hon gr ett riktigt bra jobb. Ngonting som gr bort direkt r tjejer som suger som en artighetsgrej fr att man gtt nere p henne, bristen p engagemang mrks direkt och det blir bara olustigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in