2016-09-19, 20:35
Bannlyst
Renaida var otroligt bra, trodde jag inte.

Saga - Monotont som fan? Riktigt dåligt.

Julie - Är det ett skämt eller? Som juryn sa, hon ska köra på sitt artisteri, inte nå jävla ballad, hur dåligt som helst, hennes version var ju hemsk, hur kunde ingen säga något på vägen? Dom ska ju coacha dom, inte köra dom rakt ner i grunden, herre.

Sen shit vad jag stör mig på Julies sätt att prata och vara. Hon verkar extremt självbelåten och dryg? Men kanske bara jag.
Citera
2016-09-19, 20:36
Medlem
pixiegnoms avatar
Tror ni det finns risk att både Frida och Viktoria går vidare på onsdag iom samma grupp eller finns chansen att åtminstone en (hoppas Viktoria) försvinner?

Hoppas verkligen Julie går vidare, en av favoriterna!!
Citera
2016-09-19, 20:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Vem fan är Hanna? Har hon ens fått tv-tid?

Intressant röst, men hon är ruskigt nervös, det påverkar hennes röstläge Hon kommer inte gå vidare.
Citera
2016-09-19, 20:44
Medlem
hihahihas avatar
Hanna kändes tyvärr som en nörd som försökte spela cool. Håller helt med juryn om det, att det inte riktigt är swag. Tänkte hela tiden "dom där skorna passar inte henne". Det behöver absolut inte vara fel med flätor och tandställning och lite sådär "töntnördtjej". Känns som hon vinner mer på det än att försöka vara någon annan. Blir mer äkta när hon kör sitt eget race.
Citera
2016-09-19, 20:45
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Julie - Är det ett skämt eller? Som juryn sa, hon ska köra på sitt artisteri, inte nå jävla ballad, hur dåligt som helst, hennes version var ju hemsk, hur kunde ingen säga något på vägen? Dom ska ju coacha dom, inte köra dom rakt ner i grunden, herre.

Jag har funderat i flera år om det inte är så att TV4 ger direktiv till juryn och coachen att medvetet sabotera vissa deltagares låtval och framföranden så det ska bli lättare för tittarna att sålla bort folk. Vissa med finalistmaterial har ju genom åren bommat stort på kvalet vilket varit en överraskning och varför sker det oftast under kvalet?

Zeana äger scenen, hon lär glida vidare utan krångel. Topp 5 bör hon åtminstone komma i
Vilken jävla blick hon besitter!
Citera
2016-09-19, 20:47
Moderator
Dr Kings avatar
Renaida självklart vidare ikväll. Bland övriga var det ingen som imponerade. Julie kan eventuellt trots allt ta den andra platsen på gamla meriter.
Citera
2016-09-19, 20:47
Medlem
Zeana överlägset bäst i kväll. Ingen av de andra i kväll borde egentligen ha något med finalveckorna att göra.
Citera
2016-09-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag har funderat i flera år om det inte är så att TV4 ger direktiv till juryn och coachen att medvetet sabotera vissa deltagares låtval och framföranden så det ska bli lättare för tittarna att sålla bort folk. Vissa med finalistmaterial har ju genom åren bommat stort på kvalet vilket varit en överraskning och varför sker det oftast under kvalet?

Zeana äger scenen, hon lär glida vidare utan krångel. Topp 5 bör hon åtminstone komma i
Vilken jävla blick hon besitter!

Håller med om Zeana men vad fasen hade flickebarnet för kläder? Ful färg och oerhört osmickrande! Otroligt duktig dock.
Citera
2016-09-19, 20:48
Bannlyst
Zeana var duktig. Men hon är tyvärr inte likeable, hon är tråkig och oklar.

Hon och Renaida borde gå vidare, allting annat är konstigt.
Citera
2016-09-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Renaida självklart vidare ikväll. Bland övriga var det ingen som imponerade. Julie kan eventuellt trots allt ta den andra platsen på gamla meriter.

Jag vet inte vad Renaida sysslar med men sång skulle jag inte kalla det direkt.
Citera
2016-09-19, 20:51
Medlem
hihahihas avatar
Hur många går vidare? Skulle gärna behålla alla utom Hanna men måste jag välja ut två så är det utan tvekan Zeana och Renaida som ska vidare. Båda kan slå igenom internationellt och jag hoppas att de, även om de skulle åka ut, har ett varsitt väntande skivkontrakt. Kan knappt vänta på att få höra dom på Spotify med egna album.
Citera
2016-09-19, 20:53
Medlem
Byxan81s avatar
Alla var verkligen bedrövliga. Oavsett vem som går vidare, så kommer ingen av dem få någon karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in