Citat:
Ursprungligen postat av
Purdy
Det rcker med ett krkort eller annat ID som de behller i receptionen, medans du gr ditt rende p ambassaden. Har du verkligen varit dr?
Om det nu var du eller ngon annan duktig flashbackare som stod ivgen nr jag skulle upp s varfr i helvete sa du inte att det rckte med ID kort eller krkort!?!?!?!?!?!!!! UTAN KRVDE pass eller en frlustanmlan av passet. Orkar inte jiddra med underbetalda inhyrda vakter eller flashbackare som varit ett par gnger i Thailand och tror sig ha bra koll. Tack fr denna medverkan.
Sista notisen i detta mne frn min sida blir ngot simpelt som Black Out. Engelsk term som ven Thailndska immigrationsdata nrdar anvnder. Datasystemet laggar och tar fr lng tid,datasystemet nere eller delvis nere,upp,nerlnkar laggar saknas eller helt nere. Systemen bypassas flera gnger i veckan fr att kunna slppa in folk verhuvudtaget. TM koden kommer scannas manuellt nr systemen r uppe igen men endast TM koden och inte det resenren skrivit in s nr andra parten av TM ska lmna landet r det blankt (BO) med undantaget av datumet som scannades manuellt vid inresan.
Om nu ngon fattar s finns det allts inga persondata registrerade utan bara ett datum tillsammans med TM och detta kommer jag och min plnka utnyttja nr mitt pass kommer.
Shr har jag ftt det frklarat av folk som kan sin sak och de tar i fler pass under 5 minuter n vad den genomsnittlige flashbackaren gr i hela sitt liv..