• 2
  • 3
2015-12-06, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManfredRichthofen
Är 35 år gammal och arbetar idag på samma flyttfirma som jag har arbetat på sedan jag var 15. Känner att hela det svenska samhället motarbetar mig och favoriserar invandrade skäggbarn och minoriteter.

Finns inget hopp och ingen framtid för mig längre. Vaknade idag och tittade ut över ett mörkt och kallt Hisingen. Sambon lämnade mig igår på dagen pga av dålig ekonomi då vi har fått mindre jobb på firman så jag jobbar varannan vecka drygt. Dricker sprit nästan varje dag nu för tiden och har börjat fundera på att mörda någon.

Jag anser att Sverige behöver en ny Gustav Wasa, han räddade Sverige när vi var som mest illa ute. Idag är vi svenska män på väg att utrotas i vårat eget land. Tror att många håller med mig om att vi behöver en ny Gustav Wasa nu.

Gustav Wasa försäkrade sig aldrig om att alla var med honom i sin kamp. Jag är villig att låta yxan gå.

Har tänkt införskaffa rena och oanvända Moraknivar, handskar och maskering. Börja kartlägga tilltänkta offer som beter sig fientligt mot oss svenska män. Tänker på att smyga mig på dem bakifrån och perforera dem med kniv högt upp i ryggen i skulderpartiet. Givetvis ser jag till att välja mina tillfällen väl, utan vittnen och övervakningskameror.

Vill även poängtera att detta är rent hypotetiska planer och ingenting jag tänker utföra. Tänker dock på att utföra detta dagligen. Börjar jag bli sinnessjuk?
Ta kontakt med en präst. De har 100% tystnadsplikt till skillnad från läkare, psykologer etc. Du kan gå till en präst och berätta att du tänker mörda 100 pers om en timme. Prästen får inte berätta detta för någon, pga sin absoluta tystnadsplikt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in