2015-12-02, 13:51
Medlem
Att sluta med spriten är en bra början. Ta tag i saker som du själv kan styra istället för att grubbla över all hemsk skit som händer i världen. Annars blir du knäpp tillslut.

Att skylla alla sina problem på invandring och andra omständigheter som man ej kan styra funkar inte. Ta tag i dig själv först. Efter det kan du engagera dig i samhällsproblemen.
Citera
2015-12-02, 13:56
Bannlyst
Too late.. Siste svensk tar med sig flaggan!
Citera
2015-12-02, 14:47
Medlem
Du anser dig misslyckats med ditt liv och skyller det på invandrarna alltså. Gud vad originellt. Du kan väl trösta dig att du inte direkt är ensam om det på detta forum.

Angående mordtankarna, ja det är fel på dig och du borde skaffa hjälp.
Citera
2015-12-03, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManfredRichthofen
Är 35 år gammal och arbetar idag på samma flyttfirma som jag har arbetat på sedan jag var 15. Känner att hela det svenska samhället motarbetar mig och favoriserar invandrade skäggbarn och minoriteter.

Finns inget hopp och ingen framtid för mig längre. Vaknade idag och tittade ut över ett mörkt och kallt Hisingen. Sambon lämnade mig igår på dagen pga av dålig ekonomi då vi har fått mindre jobb på firman så jag jobbar varannan vecka drygt. Dricker sprit nästan varje dag nu för tiden och har börjat fundera på att mörda någon.

Jag anser att Sverige behöver en ny Gustav Wasa, han räddade Sverige när vi var som mest illa ute. Idag är vi svenska män på väg att utrotas i vårat eget land. Tror att många håller med mig om att vi behöver en ny Gustav Wasa nu.

Gustav Wasa försäkrade sig aldrig om att alla var med honom i sin kamp. Jag är villig att låta yxan gå.

Har tänkt införskaffa rena och oanvända Moraknivar, handskar och maskering. Börja kartlägga tilltänkta offer som beter sig fientligt mot oss svenska män. Tänker på att smyga mig på dem bakifrån och perforera dem med kniv högt upp i ryggen i skulderpartiet. Givetvis ser jag till att välja mina tillfällen väl, utan vittnen och övervakningskameror.

Vill även poängtera att detta är rent hypotetiska planer och ingenting jag tänker utföra. Tänker dock på att utföra detta dagligen. Börjar jag bli sinnessjuk?

Du är inte ensam kan jag säga.
Hoppas att det blir fullskaligt krig i detta skitland snart så man kan dö med flaggan i topp istället för att tyna bort i detta snevridna skitsamhälle.
Citera
2015-12-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoLoB
Du anser dig misslyckats med ditt liv och skyller det på invandrarna alltså. Gud vad originellt. Du kan väl trösta dig att du inte direkt är ensam om det på detta forum.

Angående mordtankarna, ja det är fel på dig och du borde skaffa hjälp.

Är mest förbannad på ryggradslösa låtsas Svenskar som inte känner ett uns av medlidande för de sina, typ sådana som dig. Och vad fan vet du om vad TS har varit med om? Själv har jag blivit både rånad, misshandlad, förnedrad och knivhotad av invandrare vid flertalet gånger, men det är sådant som du inte behöver oroa dig för (än) för du har väl lagt dig på rygg med tassarna i vädret inför dessa hatiska människor, äckel.

Dessutom upplever jag inte att TS skyller sin dåliga situation på invandrarna, utan snarare att hans nuvarande dåliga sits gör honom mer benägen att ta till "våld" mot ett samhällsproblem som han hade avskytt även fast han hade mått bra personligen. Finns en gigantisk skillnad där.
Senast redigerad av Risig 2015-12-03 kl. 12:32.
Citera
2015-12-05, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Du är inte ensam kan jag säga.
Hoppas att det blir fullskaligt krig i detta skitland snart så man kan dö med flaggan i topp istället för att tyna bort i detta snevridna skitsamhälle.

Skönt att höra! Det gör min dag att veta att minst en människa är med mig! Moraknivarna finns min vän!
Citera
2015-12-05, 11:25
Medlem
Citat:
Är 35 år gammal och arbetar idag på samma flyttfirma som jag har arbetat på sedan jag var 15. Känner att hela det svenska samhället motarbetar mig och favoriserar invandrade skäggbarn och minoriteter.

Finns inget hopp och ingen framtid för mig längre. Vaknade idag och tittade ut över ett mörkt och kallt Hisingen. Sambon lämnade mig igår på dagen pga av dålig ekonomi då vi har fått mindre jobb på firman så jag jobbar varannan vecka drygt. Dricker sprit nästan varje dag nu för tiden och har börjat fundera på att mörda någon.

Jag anser att Sverige behöver en ny Gustav Wasa, han räddade Sverige när vi var som mest illa ute. Idag är vi svenska män på väg att utrotas i vårat eget land. Tror att många håller med mig om att vi behöver en ny Gustav Wasa nu.

Gustav Wasa försäkrade sig aldrig om att alla var med honom i sin kamp. Jag är villig att låta yxan gå.

Har tänkt införskaffa rena och oanvända Moraknivar, handskar och maskering. Börja kartlägga tilltänkta offer som beter sig fientligt mot oss svenska män. Tänker på att smyga mig på dem bakifrån och perforera dem med kniv högt upp i ryggen i skulderpartiet. Givetvis ser jag till att välja mina tillfällen väl, utan vittnen och övervakningskameror.

Vill även poängtera att detta är rent hypotetiska planer och ingenting jag tänker utföra. Tänker dock på att utföra detta dagligen. Börjar jag bli sinnessjuk?

Ekonomin verkar vara den avgörande orsaken till att folk inte går bärsärkagång! Nu finns det ju flera av allt att döma seriösa flashbackskribenter, som anser att Sverige kan kollapsa i närtid, d.v.s. inom 1-2 år.

När kollapsen kommer, får skäggbarnen inte mat. Många Svenssons kommer inte att ha mat på bordet. Det, som många idag anser vara självklarheter, kommer inte längre att vara självklart.

Jag tror absolut inte du håller på att bli sjuk. Men lägg ned drickandet, inhandla ett 'survival kit' - för när skiten träffar fläkten gäller det att vara förberedd....
Citera
2015-12-05, 13:21
Medlem
Eric.the.midgets avatar
Citat:

Vill även poängtera att detta är rent hypotetiska planer och ingenting jag tänker utföra. Tänker dock på att utföra detta dagligen.
Kan du förklara på vilket sätt ditt liv skulle bli bättre om du gick från tanke till handling?
Citera
2015-12-05, 16:43
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:

Nej nej inget bra alternativ, för mycket senor ben och brosk där, hugg bakifrån i njurarna istället.

Fast jag tror du kommer att upptäcka att det inte är så lätt att mörda någon eller att stalka individer heller för den delen.
Bättre isåfall att du flyttar till Åland ifall du nu vill slippa mörkhyade människor
Citera
2015-12-05, 16:56
Medlem
Varför inte utbilda dig om du inte får något jobb? Gymnasiet räcker inte långt i dagens Sverige, i framtiden om låt oss säga 10 år så är universitetet säkert ett måste.
Citera
2015-12-05, 17:24
Medlem
ingodwetrusts avatar
Det var bra gjort att du skrev om det här först TS, tror inte du är gravt psykiskt sjuk men kanske lite, men termen "psykiskt sjuk" används som en förolämpning i dagens samhälle, faktum är att folk kan var bli psykiskt sjuka emellanåt, då krävs psykisk återhämtning. Och förstår absolut hur du tänker, har också depressioner och ångest över hur sketet landet ser ut nu.. men det är så på många andra ställen också. Försök att hitta en annan lösning eller något!
Citera
2015-12-06, 01:49
Medlem
Ja, om man funderar på att mörda någon utan anlednkng m.m så är det något fel på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in