2024-10-25, 23:04
Medlem
Dagens avsnitt räknade man ju med att de skulle komma. Hur hon ”mirakulöst” överlevde, igen.
Jag växer på att ”hata” hennes karaktär. Hon har skadat sina barn så mycket och nu kommer hon väl ställa till det ännu mer. Joel (Gustav) sa ju i ett teaserklipp att de kommer dö folk. Kevin känns som han ligger pyrt till där.
Citera
2024-10-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModigKamel
Dagens avsnitt räknade man ju med att de skulle komma. Hur hon ”mirakulöst” överlevde, igen.
Jag växer på att ”hata” hennes karaktär. Hon har skadat sina barn så mycket och nu kommer hon väl ställa till det ännu mer. Joel (Gustav) sa ju i ett teaserklipp att de kommer dö folk. Kevin känns som han ligger pyrt till där.

När scenen med Kevin i trucken började upplevde jag som om kameran svepte över hyllorna med pallar, var helt beredd på att pallarna skulle välta över han eller explodera.

Jag gissar att Emil dör och han är väl ju den enda som vet att Barry är infiltratör och därför hamnar Barry i en dålig sits. Gissar att den där bruden som försöker döda ”Majorens” barn är någon anhörig till dom som fick bilen över sig i Oslo av Sonja i början av säsong 5. Alla hennes övriga fiender känner ju henne som Sonja Ek innan hon blev ”Majoren” och den där bruden kalla henne ju just det
Citera
2024-10-27, 10:39
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Okej. Jag tycker annorlunda. Tycker faktiskt att det nya avsnittet höll måttet och ser fram emot 9 nya med eller utan Sonja.
Tycker det är lite mellan mjölk, än så är trailern bättre än avsnitten. så hoppas de bygger upp nåt stort och kommer igång.
Citera
2024-10-28, 12:09
Medlem
0.39s avatar
Exakt hur lever Sonja fortfarande? Hon satt i en bil som sprängdes, max 100 meter från ett antal dussin poliser. Förutsatt att hon överlevde det på ett smärre mirakulöst vis, varför är hon inte i fängelse, med tanke på att polisen som sagt var alldeles i närheten och hade henne under uppsikt när explosionen alltså INTE dödade henne?
Citera
2024-10-28, 17:33
Citat:
Ursprungligen postat av 0.39
Exakt hur lever Sonja fortfarande? Hon satt i en bil som sprängdes, max 100 meter från ett antal dussin poliser. Förutsatt att hon överlevde det på ett smärre mirakulöst vis, varför är hon inte i fängelse, med tanke på att polisen som sagt var alldeles i närheten och hade henne under uppsikt när explosionen alltså INTE dödade henne?
Har du kollat andra delen än?
Senast redigerad av DjungleBONGOS 2024-10-28 kl. 17:44.
Citera
2024-10-28, 17:37
Blev fel post
Citera
2024-10-29, 20:55
Medlem
Dör Barry?
Citera
2024-10-30, 17:37
Medlem
Det som nunnan sa till Sonja om förlåtelse etc indikerar ju på att det garanterat kommer vara en scen i slutet där dom förlåter varandra. Sen kommer det säkert en sån där offra-sig-själv-för-dom-scen vilket man sett typ hundra gånger i filmer/serier vid det här laget🥱
Citera
2024-10-30, 20:14
Medlem
fearreapers avatar
Gäsp... Kan de inte bara ta livet alla som i slut drömmen i förra säsongen?
Citera
2024-11-01, 08:10
Medlem
Är Lukas verkligen död?
Citera
2024-11-01, 11:59
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ume625
Är Lukas verkligen död?
Han ligger nedsövd.
Citera
2024-11-01, 13:35
Enligt Sonja är Flashback Dark web 😂, bra avsnitt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in