2024-10-19, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Kolla mitt pm

Skicka gärna till mig med😂
Citera
2024-10-19, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Trodde att ALLA dog, när de satt på nå julafton och alla blev ihjälskjutna, men det var väl bara en dröm.

Ja, de va en dröm Sonja hade om hon hamna i fängelse. Att de aldrig skulle ta slut typ.
Citera
2024-10-19, 11:26
Medlem
Det verkar inte finnas någon nedre gräns på hur dåligt det får vara, har aldrig sett något så uselt på tv tror jag, hur är det möjligt, inget manus och rakt igenom usla skådisar, jag fattar inte detta.
Citera
2024-10-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specialen
Det verkar inte finnas någon nedre gräns på hur dåligt det får vara, har aldrig sett något så uselt på tv tror jag, hur är det möjligt, inget manus och rakt igenom usla skådisar, jag fattar inte detta.
Nu verkar ju ganska många tycka att serien är skitbra, kan det vara att din smak är en helt annan?
Citera
2024-10-19, 14:21
På slutet ser man.
Senast redigerad av DjungleBONGOS 2024-10-19 kl. 14:26.
Citera
2024-10-19, 15:30
Medlem
wicks avatar
Det står 5 avsnitt. Del 1 och del 2 med 5 avsnitt till varför i helvete delar man upp de i 2 delar när allt redan är inspelat klart?

Jävla piss tv4.
Citera
2024-10-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Nu verkar ju ganska många tycka att serien är skitbra, kan det vara att din smak är en helt annan?

Nej jag håller med personen. Serien HAR varit skit bra. Säsong 1 2 3 efter det gick det utför och resterande har bara blivit sämre och sämre. Skådespeleriet har blivit sämre eller är det pga manuset, känns nästan som det läser från ett papper ibland. Storyn håller inte måttet, många bra karaktärer som är döda nu. Kommer kolla trots allt men slö tittar mest, inte någon direkt spänning för avsnitten.
Citera
2024-10-20, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Nej jag håller med personen. Serien HAR varit skit bra. Säsong 1 2 3 efter det gick det utför och resterande har bara blivit sämre och sämre. Skådespeleriet har blivit sämre eller är det pga manuset, känns nästan som det läser från ett papper ibland. Storyn håller inte måttet, många bra karaktärer som är döda nu. Kommer kolla trots allt men slö tittar mest, inte någon direkt spänning för avsnitten.

Okej. Jag tycker annorlunda. Tycker faktiskt att det nya avsnittet höll måttet och ser fram emot 9 nya med eller utan Sonja.
Citera
2024-10-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Okej. Jag tycker annorlunda. Tycker faktiskt att det nya avsnittet höll måttet och ser fram emot 9 nya med eller utan Sonja.

Pratar inte bara om Sonja jag saknar Niklas Lucas Zack. Liksom Gustav och hans tjej. Varför tog det slut mellan dom ? Det fick man väl inte ens veta och att hon fått en ny och plötsligt har ungen blåmärken. Det känns bara som man missat en hel säsong som skulle funnits innan detta avsnittet.
Citera
2024-10-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specialen
Alla har vi olika smak! Tur för dej att det finns mer att se på.
Citera
2024-10-25, 02:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Flashback är med i senaste avsnittet
Citera
2024-10-25, 14:26
Medlem
Vet faktiskt inte vad jag tycker efter dagens avsnitt. Kan hon inte bara vara död? Så dålig scen där hon överlever. Samtligt som jag vill ha fler säsonger 😅 säger emot mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in