2021-09-23, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Utan att överdriva var första avsnittet av nya säsongen bland det absolut sämsta jag sett i svensk produktion. Inte för att jag hade några förväntningar, men det här var anmärkningsvärt.
I klass med övriga säsonger då. Inget oväntat direkt.
Citera
2021-09-27, 00:21
Medlem
.
Senast redigerad av BadGinger 2021-09-27 kl. 00:36.
Citera
2021-10-14, 13:14
Medlem
Förstår inte varför Gustav ska vara så otacksam mot sin morsa trots att han vet att allt hon gjorde var för att dom inte skulle bli dödade

Hoppas serien rör sig framåt mer i kommande 2 avsnitt
Citera
2021-10-18, 21:41
Medlem
R33GTRs avatar
Precis sett E05 fyfan säger jag bara så bra. Bara matas på med grejor, ena efter de andra och man sitter på helspänn.
Vilket jävla kaos, och sjukt slut.

Ni som säger att serien är kass måste ju ha kromosomfel.
Citera
2021-10-18, 21:55
Medlem
Giggsys avatar
Mest nyfiken på om Linus kommer hämnas för pisset han fick i ansiktet.
Citera
2021-10-18, 23:40
Medlem
Sub---Zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Precis sett E05 fyfan säger jag bara så bra. Bara matas på med grejor, ena efter de andra och man sitter på helspänn.

Tack. Äntligen lite konstruktiva åsikter och rimliga reflektioner om nya säsongen istället för en massa bittert och onyanserat gnäll.

Helt klart den mest ångestladdade säsongen hittills. Lite mer fartfylld action här också och mer mörker. Manusmässigt har det ännu inte riktigt levt upp till föregående säsong, men förhoppningsvis ger det med sig. Vill minnas att jag inte var helt impad av säsong 4 efter första genomgången heller, men att den sedan växte.

Hoppas på mer centrala bidrag till handlingen av Barry, hans genomcharmiga stil ihop med att han är total proffsgangster har verkligen burit upp serien.

Citera
2021-10-19, 00:04
Medlem
fearreapers avatar
Vi lär se nästa vecka sista avsnittet för denna säsong, kommer en sista 2022, som i Eva & Adam credits; missa inte nästa avsnitt lova det.........lova

Är grymt spännande nu & hur det går/gick för Klara

Citat:
Ursprungligen postat av Sub---Zero
Tack. Äntligen lite konstruktiva åsikter och rimliga reflektioner om nya säsongen istället för en massa bittert och onyanserat gnäll.

Helt klart den mest ångestladdade säsongen hittills. Lite mer fartfylld action här också och mer mörker. Manusmässigt har det ännu inte riktigt levt upp till föregående säsong, men förhoppningsvis ger det med sig. Vill minnas att jag inte var helt impad av säsong 4 efter första genomgången heller, men att den sedan växte.

Hoppas på mer centrala bidrag till handlingen av Barry, hans genomcharmiga stil ihop med att han är total proffsgangster har verkligen burit upp serien.

Citera
2021-10-19, 00:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Riktigt spännande serie. Klart en av de bästa serierna som gjort i Sverige på de senaste 10 åren.
Citera
2021-10-19, 07:33
Medlem
Cineastens avatar
Jag gillar Gåsmamman men det finns som alltid löjliga detaljer som är störande. Exempelvis beslutet att
.
Det är så osannolikt korkat att det blir löjligt. Inte trovärdigt alls.
Citera
2021-10-19, 07:46
Medlem
Existents avatar
Blir denna serie bättre efter 1/2 första säsongerna? Tycker produktionskvaliten på den första säsongen iallafall var riktigt dålig. Samma producent som för Partisan vilket jag också tyckte hade konstig approach till allt. Nyfiken för tycker serien känns intressant men vill gärna att det blir ett lyft efter första säsongen då..
Citera
2021-10-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR

Citat:
Ursprungligen postat av Sub---Zero

Håller med er till 100%.

Senast redigerad av erikpwb 2021-10-19 kl. 09:31.
Citera
2021-10-19, 16:11
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag gillar Gåsmamman men det finns som alltid löjliga detaljer som är störande. Exempelvis beslutet att
.
Det är så osannolikt korkat att det blir löjligt. Inte trovärdigt alls.

Detta har väl hänt i Sverige för massa år sedan. Visserligen var det väl en privatperson då, men som följde efter rånarna med bilen och de sköt och dödade sonen typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in