Som jag förstod det så var det en lookalike som mördades. Man får ju se Sonja sitta i bilen med Lukas och titta ut genom fönstret och där gick det en kvinna som var på pricken lik Sonja. Sonja och dubbelgångaren bytte förmodligen plats med varandra.
har du aldrig sett en serie eller film där någon "drömmer sig bort" och man ser personens ansikte i nån annans? Det var precis vad som hände. Herregud!
har du aldrig sett en serie eller film där någon "drömmer sig bort" och man ser personens ansikte i nån annans? Det var precis vad som hände. Herregud!
Nej det kan jag inte påstå att jag har gjort. Och då har jag ändå sett en stor del filmer och serier genom åren.
Aahh....har sett alla säsonger nu på under en vecka. Vilken abstinens jag har efter någon ny svensk serie, har canal + veckan ut så gärna tips. Jägarna har jag också sett. Finns ju Maria Wern, nånting att ha?
En bra serie men det blir nästan komedi i upplägget hur ofta det skiter dig.
Slutet:
Uppenbart att hon fejkade sin död för att bli majoren. Enda sättet att säkra sina barns existens och Lukas är klippt och skuren för den rollen han får i slutet. Hon satte upp det själv med sin satellittelefon hon fick av den gamla majoren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!