Kom igen nu! Det är ju väldigt lite spekulationer kring hur serien ska sluta (Ja, jag hoppas att säsong 4 är den sista. Det går inte att få ut mera av den i ytterligare säsonger)
Vad tror ni? Sonja pallade ju lite skott i magen. Det borde väl Kattis också göra.
Är det inte bäst att Sonja samarbetar med Polisen nu? De har väl inte mycket på henne och samarbetar hon så borde hon ju gå fri.
Jaha, intressant säsong.. kika inte i spoilern om ni inte sett klart säsongen än
det bäddar ju upp för en 5e säsong rätt bra, nu när Sonja blivit nya Majoren med Lukas som front. Blir det en 5e säsong så har jag dock svårt att se Sonja hålla sig helt borta från sina barn.
Tycker Sonja klarar sig ur sina problem lite enkelt genom hela säsongen, man vet liksom att hon aldrig är riktigt hotad till livet, även om personerna runt om henne verkar trilla av pinn titt som tätt
Var det nån annan kropp som dumpades i dammen, och Sonja överlevde skottet??
Den riktiga majoren lär ju ha dumpats där i slutet. Sonja ringde ju Lukas när hon hade dött.Sen fixade hon lite blod och dumpa på gatan. Att man såg hennes skjutas är ju för att lura oss tittare bara. Kunde lika gärna varit blanka skott.
Den riktiga majoren lär ju ha dumpats där i slutet. Sonja ringde ju Lukas när hon hade dött.Sen fixade hon lite blod och dumpa på gatan. Att man såg hennes skjutas är ju för att lura oss tittare bara. Kunde lika gärna varit blanka skott.
Fast om det var så bra skottpengar på henne borde de ha bekräftat att hon verkligen var död. Kan ha något att göra med det där Majoren viskade i hennes öra i husbilen. Det med plåstret makear sense. Aja, tur att jag inte stängde av när GÅSMAMMAN-loggan kom upp. Hoppas på en till säsong, vill ju se mer av Barry! Sen vill jag veta hur det gick för Östling där på kåken.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!