2016-02-20, 15:03
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tycker snarare de kunde rasa mot hur dliga skmten r, sexskmt eller ej.
Som jag tolkar det var det just det de gjorde:
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Henrik Schyffert buades ut

Under genrepet buades Henrik Schyffert ut efter att ha anvnt sig av grova knsord.
Fr vrigt tycker jag att frra veckans "Hll mitg hjrta hrt" faktiskt vxer vid en andra lyssning. Kommer skert upp p Svensktoppen.
2016-02-20, 18:39
Medlem
Trumpeters avatar
Oscar Zia br vl g vidare rtt enkelt. Har Lisa Ajax kvar sina fans frn idol-tiden borde hennes chanser vara rtt goda. Frgan r om i princip oknda SaRaha ska verraska.
2016-02-20, 18:48
Medlem
irrblosss avatar
Ok, har nu bestmt mig fr att skippa kvllens program, enbart pga Schyfferts medverkan. Knns sknt p ngot vis.
2016-02-20, 18:55
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ok, har nu bestmt mig fr att skippa kvllens program, enbart pga Schyfferts medverkan. Knns sknt p ngot vis.

Jag ska kolla, men bara fr att se om Schyffert kr ngon jmfrelse mellan 2 pizzor och Sveriges kostnad fr invandringen. Ungefr s mycket hjrna har han, dvs ingen alls.
2016-02-20, 18:55
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:

h, det r bara muta nr han visar sitt tryne i TVn. Spektaklet r ju i vrigt underhllande.
2016-02-20, 19:50
Medlem
Snubchurps avatar
Vldigt mycket Avicii ver SMILO:s Weight of the World.

Faktiskt rtt bra om man gillar den typen av musik.
2016-02-20, 19:55
Medlem
xcoms avatar
Knns tungt att plga sig igenom nnu en deltvling, med dliga skmt och verlag usla ltar, vad gr man inte fr att umgs med barnen p kvllen
2016-02-20, 19:56
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Oscar Zia br vl g vidare rtt enkelt. Har Lisa Ajax kvar sina fans frn idol-tiden borde hennes chanser vara rtt goda. Frgan r om i princip oknda SaRaha ska verraska.

Citat:
h, det r bara muta nr han visar sitt tryne i TVn. Spektaklet r ju i vrigt underhllande.

Jag gillar att se Schyffert idag fr att man pminns hur desperat han blivit och hur lgt han sjunkit. Han har slt sig totalt. Frn att vara en rtt bra komiker till en desperat person som nu vill vara en del av Melodifestivalen, ntt han aldrig skulle sttt fr d han var som mest populr.
2016-02-20, 20:00
Medlem
tjenaretjenares avatar
Oskar Zinas kom ut som homosexuell frra veckan vilket kndisar gr titt som ttt och jag skiter i vilket. Men att han gr det s pass nra han ska vara med i melodifestivalen? Knns det inte som ett PR trick ocks?
2016-02-20, 20:00
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jag gillar att se Schyffert idag fr att man pminns hur desperat han blivit och hur lgt han sjunkit. Han har slt sig totalt. Frn att vara en rtt bra komiker till en desperat person som nu vill vara en del av Melodifestivalen, ntt han aldrig skulle sttt fr d han var som mest populr.

Gjorde inte han och Rheborg ett gstspel fr ngra r sedan d var indianer och visade rumpan. Mogen redan d..
2016-02-20, 20:02
Medlem
Trumpeters avatar
Hoppas att Gina taggar ner och slutar skrika s frbannat mycket idag. Skr i hela rummet nr han tjuter
2016-02-20, 20:03
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Samma hr!
Tack och lov finns den hr trden s man kan flja med utan att behva se Schyfferts psiga ansikte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in