2016-02-06, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Sdr sger ALLA men sen sitter de dr nd och ser p skiten.

"I r kommer jag inte kolla p skiten"

Jo, det kommer du. Varje vecka.
Haha s sant. Jag satt och lackade p mello igr, men idag kommer jag likt frbannat stta mig framfr burken.
2016-02-06, 16:02
Medlem
Jag tycker det verkar VLDIGT skumt att det uppdagades bara ngra dagar fre frsta deltvlingen att Anna Books lt skulle bli diskad. Helt klart att de vntade med att slppa nyheten s att de inte skulle "hinna" stta in en ersttare i startfltet. De visste 100% skert att lten var publicerad redan fr lnge sedan... Allt detta endast fr att ge ngon av de andra deltagarna mindre konkurrens. Frgan r vem de vill favorisera. Antagligen den som betalar mest...hehe
2016-02-06, 16:26
Medlem
Trumpeters avatar
Nunstedts getingbetyg till dagens startflt. Genomgende lga betyg. Robin samt Albin/Mattias fr var sin trea, och den enda med ett hgre betyg r Ace Wilder som fr en fyra. Hade hoppats att Samir/Viktor skulle ftt en verkorsad med de fick en utan kryss.
http://www.expressen.se/noje/sa-bra-...na-i-goteborg/
2016-02-06, 16:54
Medlem
Hunden007s avatar
kommer det inte bli frvirrande om Anna sjunger mitt bland tvlade utom tvlan? eller kommer hon sjunga sist av alla?

frresten s borde man slppa en frhandsvisning p ltarna. s blir det lttare upptcka om ltarna redan varit med innan.
2016-02-06, 16:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
frresten s borde man slppa en frhandsvisning p ltarna. s blir det lttare upptcka om ltarna redan varit med innan.

Om ltarna varit med innan r en sak som programledningen skall kontrollera. Det ingr i programledningens ansvar.
2016-02-06, 17:01
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Om ltarna varit med innan r en sak som programledningen skall kontrollera. Det ingr i programledningens ansvar.

men det r jkligt svrt och hlla koll p alla ltar som ligger ute. vem har ens koll p alla ltar som var med i Moldaviens ut taggning fr 2 r sen?
2016-02-06, 17:22
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
men det r jkligt svrt och hlla koll p alla ltar som ligger ute. vem har ens koll p alla ltar som var med i Moldaviens ut taggning fr 2 r sen?

Beats me...

Kan man inte hlla koll p den typen av elementra fakta s fr man vl lgga ner programmet. Svt skulle kanske brja utvrdera programledningen och se till man fr in rutiner fr att skerstlla att tvlingens regler efterlevs?

Varfr inte brja spela alla ltarna frn 70-talet baklnges med ny text? Ingen kommer hra ngon skillnad.
2016-02-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Beats me...

Kan man inte hlla koll p den typen av elementra fakta s fr man vl lgga ner programmet. Svt skulle kanske brja utvrdera programledningen och se till man fr in rutiner fr att skerstlla att tvlingens regler efterlevs?

Varfr inte brja spela alla ltarna frn 70-talet baklnges med ny text? Ingen kommer hra ngon skillnad.

+1 tror svt har gjort fr stort och kanske blivit lata nr det gller musiken nu handlar allt om att f in s mycket cash som mjligt.
kommer ni ihg p den tiden nr melo bara var 1 gng allt med en live orkester regel var att INGET fick spelas infr publik innan sndning.
2016-02-06, 18:04
Flyttar denna till Tv-kommentatorerna eftersom det r en trd som brukar locka till sig OT nr Melodifestivalen stter igng.

/Moderator
2016-02-06, 19:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Av 44 deltagare har 26 deltagit tidigare. Det r lnsamt att delta, p alla vis...
2016-02-06, 19:53
Medlem
bombaccis avatar
r det ngra stora artister med i r? Allts riktigt populra som Carola, Charlotta Perelli, Lena PH, Roxette ec? Eller det mest artister frn svenska mellanskiktet, dvs knda men inga stora stjrnor...menar som tvlande nu allts.
2016-02-06, 19:57
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
r det ngra stora artister med i r? Allts riktigt populra som Carola, Charlotta Perelli, Lena PH, Roxette ec? Eller det mest artister frn svenska mellanskiktet, dvs knda men inga stora stjrnor...menar som tvlande nu allts.
De mest knda som r med r nog Tommy Nilsson, Martin Stenmarck och Molly Sandn. Inga riktigt stora artister allts.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in