Jag läste någonstans att Anna Book troligen ska framföra låten ändå imorgon. Utom tävlan. Klart att hon nappar, då kan det bli ett enda stort snyftkalas och oavsett vilka som går vidare så står Book i centrum efteråt. Blir väl stående ovationer, ballonger, champagne och tårta. Snyftintervjuer därtill. Plus massa snack om Book som den moraliska segraren.
jag tror inte samir och viktors låt skulle med från första början. men när christer björkman fick reda på att småpojkarna skulle klä av sig var saken klar.
Jag läste någonstans att Anna Book troligen ska framföra låten ändå imorgon. Utom tävlan. Klart att hon nappar, då kan det bli ett enda stort snyftkalas och oavsett vilka som går vidare så står Book i centrum efteråt. Blir väl stående ovationer, ballonger, champagne och tårta. Snyftintervjuer därtill. Plus massa snack om Book som den moraliska segraren.
Eriksgatan blev till en Golgatavandring.
precis min tanke. Blir morgonsoffa och sommarvärd, tjo och tjim. Folk kommer kräva att hon är segraren och raka vägen till eurovision.
Jag har nu lyssnat på Books låt (jaja... bara halva) så att jag sparar in 2 minuter på lördag till att göra annat än att se henne uppträda. Skönt att ha en paus inbokad!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!