2016-02-04, 22:21
Medlem
nej hon är ute nu för gott. man kan inte komma dragandes med en annan låt bara sådär..
dom kan inte ta in en annan deltagare heller hoppas jag
2016-02-04, 23:01
Medlem
kan man inte diskvalificera samir och viktor pga att dom är så jävla dumma i huvet?
2016-02-05, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
nej hon är ute nu för gott. man kan inte komma dragandes med en annan låt bara sådär..
dom kan inte ta in en annan deltagare heller hoppas jag

Känns bara så himlaskönt att slippa båda två.
2016-02-05, 11:03
Medlem
emma80s avatar
Jag läste någonstans att Anna Book troligen ska framföra låten ändå imorgon. Utom tävlan. Klart att hon nappar, då kan det bli ett enda stort snyftkalas och oavsett vilka som går vidare så står Book i centrum efteråt. Blir väl stående ovationer, ballonger, champagne och tårta. Snyftintervjuer därtill. Plus massa snack om Book som den moraliska segraren.

Eriksgatan blev till en Golgatavandring.
2016-02-05, 12:07
Medlem
Liina89s avatar
Jag tror att en tjej vinner melodifestivalen i år: Lisa Ajax eller Molly Sanden. Håller tummarna för att deras låtar är bra!
2016-02-05, 13:53
Medlem
jag tror inte samir och viktors låt skulle med från första början. men när christer björkman fick reda på att småpojkarna skulle klä av sig var saken klar.
2016-02-05, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jag läste någonstans att Anna Book troligen ska framföra låten ändå imorgon. Utom tävlan. Klart att hon nappar, då kan det bli ett enda stort snyftkalas och oavsett vilka som går vidare så står Book i centrum efteråt. Blir väl stående ovationer, ballonger, champagne och tårta. Snyftintervjuer därtill. Plus massa snack om Book som den moraliska segraren.

Eriksgatan blev till en Golgatavandring.

precis min tanke. Blir morgonsoffa och sommarvärd, tjo och tjim. Folk kommer kräva att hon är segraren och raka vägen till eurovision.
2016-02-05, 16:52
Medlem
Synd om AB, hon är en fantastisk idrottskvinna.
2016-02-05, 18:23
Medlem
Jag har nu lyssnat på Books låt (jaja... bara halva) så att jag sparar in 2 minuter på lördag till att göra annat än att se henne uppträda. Skönt att ha en paus inbokad!
2016-02-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
idrottskvinna var just rätt ord
2016-02-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

fantastisk ? fuskar hon i idrotten också doping :P
2016-02-05, 19:59
Medlem
Trumpeters avatar
Även om Anna Book kanske inte tillhörde blev det lite mindre konkurrens för Samir/Viktor och Ace Wilder etc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in