Glm inte att vrdels-Gina r ptnkt att bli evig Julvrd, samt evig programledare fr Mellon.
Hur vrdels som helst, men hon ska tydligen nd lyftas fram i det mngkulturella lyckolandet. rligt talat, jag sjlv skulle ha varit bttre som programledare n Gina, och jag r verkligen vrdels p sdant.
Jag vet men kom igen. ETT enda bidrag ker ut i frsta rstomgngen. Allt fr att folk ska rsta mer s de tjnar in lite mer pengar. Vldigt spnnande nr bara en enda ker ut.
Glm inte att vrdels-Gina r ptnkt att bli evig Julvrd, samt evig programledare fr Mellon.
Hur vrdels som helst, men hon ska tydligen nd lyftas fram i det mngkulturella lyckolandet. rligt talat, jag sjlv skulle ha varit bttre som programledare n Gina, och jag r verkligen vrdels p sdant.
Var har du ftt denna information att Ginas skulle vara ptnkt evig Julvrd och evig programledare fr Mellon? Brukar de inte byta Julvrd varje r?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!