2016-02-20, 21:34
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Diggar Lisa. Hon r som en porrigare, dmjukare och mindre efterbliven version av Zara Larsson.

Lisa Ajax r superst och en pampig lt hade hon. Jag tippade final direkt och fick helt rtt.
2016-02-20, 21:35
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Nu r bde vnnerna p Aftonbladet och Expressen butthurt. Om jag inte knt ett genuint frakt gentemot Schyffert har jag lyft p hatten fr att han retat upp journalisterna.
De r ju med i spelet frstr du vl. Gller fr tidningarna att hnga med i svngarna och suga ur alla klick och uppmrksamhet som gr. De r bara glada nr det blir drama.
2016-02-20, 21:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Han hyllas stort p sociala medier

Jo skert med det r en ytterst liten krets som liksom bara det r PK hyllar. Nu har hans synts fr medelsvensson och inte varit kul det r en helt annan femma. Det r drifrn hans pengar kommer ifrn inte frn den twittermaffia som hyllar de sina vad n.
2016-02-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
inte alls. r man i final s fr lten ej vara offentlig. nu till Islndska finalen xD lskar deras sprk.
Hon gr till final garanterat. Dessutom r hon folkkr.
2016-02-20, 21:39
Medlem
Trumpeters avatar
Som andra redan varit inne p vxer Lisa Ajax lt. Tycker den r bttre n Zias och nstan en skaplig ven utanfr mellosammanhang. Vi fr vl se till finalen d kanske jag till och med gillar den p riktigt.
2016-02-20, 21:41
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Han hyllas stort p sociala medier

Han hyllas av den inre kretsen som Jessica Schedvin, Soran Ismail, Johan Hilton, Stefan Holm, Martin Wicklin (radioproducent p P1), Anna Mannheimer. Sina egna slickar rv.
Senast redigerad av elliot1990 2016-02-20 kl. 21:43.
2016-02-20, 21:44
Medlem
Markus Larsson jvla idiot. Nsta veckan tvngskommenderas tvlingen till Gvle sger han. Det r fan inget fel p Gvle.

Avskyr han.
2016-02-20, 21:46
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Du fr vl leta upp ngot utlndskt s att alla SD:are kan brja ogilla henne.

Jag rknar mig nog som SD'are Och det skulle inte spela ngon roll om Lisa kom frn Mellanstern, skulle gilla hennes supersthet och bra ltar nd (enligt devisen hellre 1 Lisa n 10 Afghanska killar)
2016-02-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Markus Larsson jvla idiot. Nsta veckan tvngskommenderas tvlingen till Gvle sger han. Det r fan inget fel p Gvle.

Avskyr han.
Tar du serist den mannen p allvar? Han r tvngskommenderad att kommentera mellon, trots att han enligt utsago hatar tvlingen. Tagga ner fr fan
2016-02-20, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tar du serist den mannen p allvar? Han r tvngskommenderad att kommentera mellon, trots att han enligt utsago hatar tvlingen. Tagga ner fr fan

Han har kommenterat tvlingen i skert 10 r, tror knappast att han hatar den. Anser han som grymt arrogant.
2016-02-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Han har kommenterat tvlingen i skert 10 r, tror knappast att han hatar den. Anser han som grymt arrogant.
Kan ha fel men lste nnstans om att han inte gillar Mellon. Men visst, lter ju konstigt om han inte gjorde det nr han kommenterat den s lnge. Hur som helst r man bra korkad om man tar ngon skribent p Aftonblaskan p allvar.
2016-02-20, 21:53
Medlem
ntallergikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det bsta med dagens delfinal var att vldigt f numera kommer tycka Schyffert r en kul en och bra p det han gr...

Va? Har inte tyckt att han har varit srskilt kul p lnge. Men denna gngen hade han ju en del ponger och vgade sga en del saker som de flesta sitter och trycker p, men inte vgar uttrycka ppet. Han satte fingret p mycket. Jag drog p smilbanden flera gnger.

Fr vrigt var det helt fel ltar som gick vidare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in