Nu r bde vnnerna p Aftonbladet och Expressen butthurt. Om jag inte knt ett genuint frakt gentemot Schyffert har jag lyft p hatten fr att han retat upp journalisterna.
De r ju med i spelet frstr du vl. Gller fr tidningarna att hnga med i svngarna och suga ur alla klick och uppmrksamhet som gr. De r bara glada nr det blir drama.
Jo skert med det r en ytterst liten krets som liksom bara det r PK hyllar. Nu har hans synts fr medelsvensson och inte varit kul det r en helt annan femma. Det r drifrn hans pengar kommer ifrn inte frn den twittermaffia som hyllar de sina vad n.
Som andra redan varit inne p vxer Lisa Ajax lt. Tycker den r bttre n Zias och nstan en skaplig ven utanfr mellosammanhang. Vi fr vl se till finalen d kanske jag till och med gillar den p riktigt.
Han hyllas av den inre kretsen som Jessica Schedvin, Soran Ismail, Johan Hilton, Stefan Holm, Martin Wicklin (radioproducent p P1), Anna Mannheimer. Sina egna slickar rv.
Senast redigerad av elliot1990 2016-02-20 kl. 21:43.
Du fr vl leta upp ngot utlndskt s att alla SD:are kan brja ogilla henne.
Jag rknar mig nog som SD'are Och det skulle inte spela ngon roll om Lisa kom frn Mellanstern, skulle gilla hennes supersthet och bra ltar nd (enligt devisen hellre 1 Lisa n 10 Afghanska killar)
Han har kommenterat tvlingen i skert 10 r, tror knappast att han hatar den. Anser han som grymt arrogant.
Kan ha fel men lste nnstans om att han inte gillar Mellon. Men visst, lter ju konstigt om han inte gjorde det nr han kommenterat den s lnge. Hur som helst r man bra korkad om man tar ngon skribent p Aftonblaskan p allvar.
Det bsta med dagens delfinal var att vldigt f numera kommer tycka Schyffert r en kul en och bra p det han gr...
Va? Har inte tyckt att han har varit srskilt kul p lnge. Men denna gngen hade han ju en del ponger och vgade sga en del saker som de flesta sitter och trycker p, men inte vgar uttrycka ppet. Han satte fingret p mycket. Jag drog p smilbanden flera gnger.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!