Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-30, 00:33
Bannlyst
Har en autograf från Zlatan och även en bild där han har den i handen, så bildbevis finns. Har aldrig intresserat mig av den extremt tråkiga sporten fotboll. Hade bara ren tur att jag var på samma hotell som han. Frågan är nu vad man kan sälja den för? Den är ungefär 5 år gammal men har varit inramad och undanstoppad. Det är en vanlig pappersbit som är kanske 10x10cm.
Citera
2015-11-30, 01:01
Medlem
Gresks avatar
Troligtvis inte så mycket eftersom att den inte är på något speciellt objekt och han fortfarande är vid livet.

Tycker du ska skriva ut bilden på honom när han håller i autografen, sedan rama in den tillsammans med autografen, gör det snyggt!

Sedan lägger du undan den till dina barnbarn eller något, så kanske dom kan sälja den längre fram i tiden.
Citera
2015-11-30, 01:29
Autografer är ju inte lika attraktiva som förut, MEN om du kan styrka på att han skrivit den eller så finns det alltid jägare där ute. Se om du kan hitta något liknande på ebay eller tradera osv. För om du lägger ut den på rätt ställe kan du få många pengar för den. Som skrivet, den lär bli värd mer med tiden iaf.
Citera
2015-11-30, 01:32
Medlem
Håller med Gresk och ed1, var rädd om den, den är säkert värd en skön slant i dag men kommer att bli en raritet i framtiden.
Citera
2015-11-30, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hotgrandma
Har en autograf från Zlatan och även en bild där han har den i handen, så bildbevis finns. Har aldrig intresserat mig av den extremt tråkiga sporten fotboll. Hade bara ren tur att jag var på samma hotell som han. Frågan är nu vad man kan sälja den för? Den är ungefär 5 år gammal men har varit inramad och undanstoppad. Det är en vanlig pappersbit som är kanske 10x10cm.
2kr
Citera
2015-11-30, 03:05
Medlem
nedboys avatar
Lägg ut någon annons där du vill ha 100 tusen kr och låt ligga tills någon köper den. Någon dag så kanske någon med mycket pengar blir lurad av det faktum att den är så dyr och slår till "innan någon annan hinner".
Citera
2015-11-30, 05:17
Medlem
100-200:- gissar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här