• 1
  • 2
2015-11-29, 23:43
Bannlyst
Nyligen släpptes en bomb i Syrien som utplånade 50% av befolkningen. Norge har skickat 10,000 liter rent vatten, Finland har skickat 50,000 färdiga måltider och Sverige har skickat 100,000 nya syrier.
Citera
2015-11-30, 00:00
Medlem
PsychopathGeniuss avatar
hahahaha den var faktiskt bra
Citera
2015-11-30, 00:03
Medlem
usb3s avatar
ahahaga, fyfan assså!!!
Ligger dubbelvikt på golvet och kissar på mig av garv!

fyfan, nu börjar jag gråta också...
Citera
2015-11-30, 00:32
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
ahahaga, fyfan assså!!!
Ligger dubbelvikt på golvet och kissar på mig av garv!

fyfan, nu börjar jag gråta också...
Skrattade faktiskt mera åt ditt inlägg än åt skämtet...
Citera
2015-11-30, 09:44
Bannlyst
Haha kul att ni gillade det! Det är dock inte jag som kom på det utan läste det på en klasskompis facebook som han skrev typ 2006 lol.
Citera
2015-11-30, 12:58
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnknullare
Haha kul att ni gillade det! Det är dock inte jag som kom på det utan läste det på en klasskompis facebook som han skrev typ 2006 lol.
2006? Då får du uppdatera skämtet och skriva "...Sverige skickar 1 miljon Syrier".
Citera
2015-11-30, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barnknullare
Nyligen släpptes en bomb i Syrien som utplånade 50% av befolkningen. Norge har skickat 10,000 liter rent vatten, Finland har skickat 50,000 färdiga måltider och Sverige har skickat 100,000 nya syrier.

Kanske skall in i tråden rasistiska skämta. Finns om varianten Somalier också.

Saddam Hussein ringer sin kompis Olof Palme på tidigt 80 tal ( Som bekant så var Olof Palme kompis med de flesta diktaturer på den här tiden, det var därför han kallades för diktaturens kreatur. )

Saddam ringer Palme.

-Vi har slut på kemiska stridsmedel, vad skall vi göra och vi har en jävla massa kurder som vi inte bli av med.
- C Stridsmedel? Det har jag ingen annnnning, Vi skickar en bananbåt med C stridsmedel , Säger Palme

Så 6 år senare så skjuter Kurdiska PKK ihjäl Palme på Sveavägen , som hämnd för man skickade C stridsmedel till Saddam och utrotade Kurder.
Citera
2015-11-30, 15:59
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Menar du att Sverige skulle skicka ner 100 000 personer dit? Skulle aldrig ske, snarare att de andra 50% fick komma hit med flygplan allt bekostat av ni skattebetalare!
Citera
2015-11-30, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Menar du att Sverige skulle skicka ner 100 000 personer dit? Skulle aldrig ske, snarare att de andra 50% fick komma hit med flygplan allt bekostat av ni skattebetalare!

Om vi skeppade hem 100.00 Syrier skulle brottsligheten sjunka och vi skulle kunna få lägre skatter,det går inte. Det är Sossar som styr Sverige, dom tycker det häftigt att råna folk på skatt.
Citera
2015-12-02, 12:56
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Kanske skall in i tråden rasistiska skämta. Finns om varianten Somalier också.

Saddam Hussein ringer sin kompis Olof Palme på tidigt 80 tal ( Som bekant så var Olof Palme kompis med de flesta diktaturer på den här tiden, det var därför han kallades för diktaturens kreatur. )

Saddam ringer Palme.

-Vi har slut på kemiska stridsmedel, vad skall vi göra och vi har en jävla massa kurder som vi inte bli av med.
- C Stridsmedel? Det har jag ingen annnnning, Vi skickar en bananbåt med C stridsmedel , Säger Palme

Så 6 år senare så skjuter Kurdiska PKK ihjäl Palme på Sveavägen , som hämnd för man skickade C stridsmedel till Saddam och utrotade Kurder.
Palme har aldrig kallats för ovanstående, och Sverige har aldrig haft c-stridsmedel.

(Kan nån förklara vad skämtet består i, jag fattar bara inte?)
Citera
2015-12-02, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Palme har aldrig kallats för ovanstående, och Sverige har aldrig haft c-stridsmedel.

(Kan nån förklara vad skämtet består i, jag fattar bara inte?)

Men snäll herr politruk, det här ett "skämt" forum. Olof Palme var ett svin i klass med Josef Stalin. Sverige har haft C stridsmedel.... Vad tro Kanonbandvagn 1A kunde laddas med? En jävla massa surströmingsburkar i röret.
Senast redigerad av 53280 2015-12-02 kl. 13:11.
Citera
2015-12-02, 13:57
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Men snäll herr politruk, det här ett "skämt" forum. Olof Palme var ett svin i klass med Josef Stalin. Sverige har haft C stridsmedel.... Vad tro Kanonbandvagn 1A kunde laddas med? En jävla massa surströmingsburkar i röret.
Stalin? Palme har aldrig mördat eller fängslat meningsmotståndare.
Palme ledde Sverige under socialdemokratins storhetstid, och han kämpade mot Sovjetförtryck, Francoregimen i Spanien och USA:s inblandning i Vietnamkriget. Han var en av Sveriges stora ledare, och respekterad utomlands.
Vissa harar honom för att han beskattade de rika och därmed ansågs ha förrått sin egen samhällsklass. Knappast ett brott mot mänskligheten.

Dina politiska hatkampanjer kan du lämpligen bedriva under en annan rubrik.

Vad ditt bidrag till humortråden består i har du fortfarande inte upplyst oss om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in