• 1
  • 2
2005-11-06, 17:50
Medlem
vinbras avatar
Artikelförfattaren verkar ha en snurrig uppfattning om hur Jennifer Aniston ser ut:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...725346,00.html
Citera
2005-11-06, 17:59
Medlem
Håller med om att det inte ser ut som hon, men det kanske är det ändå.
Citera
2005-11-06, 18:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Artikelförfattaren verkar ha en snurrig uppfattning om hur Jennifer Aniston ser ut:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...725346,00.html

Det var onekligen en bild som var olik Jennifer som vi är vana att se henne men vinkeln o avståndet kanske är orsaken....? Men visst...jag skulle definitivt inte kunna gå ed på att det är hon på bilden även om jag ändå kan se likheter....
.
Citera
2005-11-06, 18:17
Medlem
johnny_viciouss avatar
eller så håller hon på att bli fet, hon är mycket rundare i ansiktet nu. och antingen är vince väldigt lång, eller så är hon mycket kortare än vad jag trott..
Citera
2005-11-06, 18:22
Medlem
vinbras avatar
Aniston är 164 cm och Vaughn 196 cm så längdmässigt verkar det kunna stämma.
Var helt säker på att det inte var hon men har börjat tveka - kanske är det trots allt avståndet som spelar ett spratt?
Citera
2005-11-06, 18:26
Medlem
erikbes avatar
Ryktet säger att det är Jennifers lillasyster, Gerd Aniston
Citera
2005-11-06, 18:34
Medlem
reagerade också på bilden. Sätter en hundring på att det är inte är hon. And I should know, för jag tittar gärna på bilder på henne.
Citera
2005-11-06, 19:52
Medlem
wonderlands avatar
Det är absolut inte hon på bilden... no way! 100% säker, hela ansiktet ser ju helt annorlunda ut.
Citera
2005-11-06, 20:38
Medlem
nope

Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Det är absolut inte hon på bilden... no way! 100% säker, hela ansiktet ser ju helt annorlunda ut.

Reagerade också. Solklart att det är en annan biff på bilden. En rätt vanlig tidningsanka: De skall ju sälja en blaska full med dynga varenda dag.

Jag blir mest rädd för mig själv:
1. Jag köpte papperstidningen
2. Jag tittade på bilden länge nog för att reagera
3. Jag kommenterar ett dylikt misstag här .
Citera
2005-11-06, 20:42
Medlem
yendors avatar
Jämför man med en bild i ungefär samma position och med liknande min så är ansiktsformerna väldigt nära men det är svårt att sätta fingret på vad det är som ser så fel ut med aftonbladets bild.
Själv tycker jag att det är kinderna som ser för runda ut och så är dom stora bulorna på vardera sidan av näsan aldeles för små.

Kan faktiskt vara att hon är gravid men det passar ju inte direkt med den officiella anledningen till uppbrottet med Pitt.
Citera
2005-11-06, 21:18
Medlem
vinbras avatar
Själva munområdet på henne ser helknasigt ut.
Fotografen kanske lyckades med en Kejsarens-nya-kläder-luring. Han fick en bildbyråsnubbe att tro att det var Aniston, denne lyckades i sin tur kränga bilden vidare till världens medier och ingen vågade säga nåt, för det står ju att det ska vara Jennifer Aniston...
Citera
2005-11-06, 21:24
Medlem
Maliks avatar
Är ju inte lik på en fläck i ansiktet:/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto