2015-11-29, 19:37
Medlem
Anvandarnames avatar
Hej, har sett att Spelbutiken säljer några snygga jackor till ett bättre pris än övriga försäljare. Tänkte mest på "Canada Goose Citadel Parka", men pälsen ser lite skum ut på bilderna? Går det att lita på att man får något äkta och inte allt för gammalt ifrån dessa? Någon med erfarenhet eller någorlunda kunskap? Jag har endast beställt spel ifrån dem ett antal gånger och då har jag fått den riktiga varan men är lite osäker på jackorna...

Uppskattar svar så fort som möjligt då jag gärna skulle vilja lägga en beställning ikväll.

Tack på förhand!
Citera
2015-11-29, 22:08
Medlem
ApaOnCracks avatar
Utan att gå in på detaljer så skulle jag personligen hellre lägga en tusenlapp extra hos en "riktig" återförsäljare. Handlar om en jacka för flera tusen, en tusenlapp gör inte så mycket skillnad och du ska ändå ha den flera år, så sluta vara dumsnål
Citera
2015-11-30, 03:07
Medlem
Anvandarnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Utan att gå in på detaljer så skulle jag personligen hellre lägga en tusenlapp extra hos en "riktig" återförsäljare. Handlar om en jacka för flera tusen, en tusenlapp gör inte så mycket skillnad och du ska ändå ha den flera år, så sluta vara dumsnål
Håller med dig, men den enda andra återförsäljaren med samma storlek är "Sea-Life" som jag inte heller har någon erfarenhet av men har dock hört om en och annan gång. Tänkte dock kolla hur det ligger till med Spelbutiken ifall att man kan spara någon tusenlapp
Citera
2015-12-10, 20:43
Medlem
Jag köpte ett par Vans från spelbutiken en gång för 300 kr, helt nya, dom kom i Vans kartong och allting och ser inga tecken på att dom är falska (står vans på innersulan och allting). Tror det är olagligt om dom säger att det är Canada Goose men egentligen är fake, spelbutiken är en rätt etablerad sida också så tror inte dom skulle ljuga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in