• 1
  • 2
2015-11-29, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
WT är ordet!
Vet inte om jag håller med om wt, fenomenet är vanligt hos invandrartjejer som använder "Hanba, jaba, förstår du? Jag dööör asså. osv "på jobbet, det är tamigfan aldrig ok såvida man inte är professionell sportutövare. Hur hade du reagerat med en advokat som har mjukisbyxor på sig i rättssalen?
Citera
2015-11-29, 09:25
Medlem
Det finns väl gott om kläder och kombinationer som inte faller mig i smaken i övrigt med, men just mjukisbrallor tycker jag inte borde lämna hemmet. Samma som Foppatofflor. Tvättstugan eller sopnedkastet/soptunnan är max.
Ett litet gränsfall kan de vara som på långresor vill åka lite bekvämare, men helt okej är det inte om en hel tågkupe ser ut som en hippiecamp.

Varför inte gå hela vägen, och knalla runt på stan i one-piece?
Citera
2015-11-29, 11:02
Medlem
Jag tycker för det första att du ska skita i vad folk i den här tråden tycker och ha på dig det DU tycker är snyggt. Men med det sagt så skulle jag bli väldigt glad om du kör på din mjukis-idé, för tjejer i mjukisbyxor är något av det hetaste som finns!
Citera
2015-11-29, 12:12
Medlem
Javalangs avatar
Det är en styggelse att bära utanför hemmet.
Citera
2015-11-29, 12:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Mjukisbyxor på tjejer är sexigt.
Citera
2015-11-29, 13:26
Medlem
burialhexs avatar
Tycker inget, vill någon ha på sig mysbyxor får man väl ha det.
Måste tjejer alltid vara snygga för att behaga?

Vad tycker TS om män i mysbyxor?
Citera
2015-11-29, 14:39
Medlem
Xer0s avatar
Jag är inget fan av det, tycker oftast dom ser hängiga och billiga ut.
Det gör att tjejerna i sin tur ser billiga och trashiga ut. Stereotypen för mig
är den blonda bruden med mjukisbyxor, sneakers hoodie tröja och sån där swea
mössa som folk hade på 00-talet.

Detta för bara tankarna till hur dryga dom måste vara, vilka droger dom tar och hur många dom legat med.

Jag föredrar hellre traditionella kvinnokläder som kjolar och klänningar.
Citera
2015-11-29, 14:41
Medlem
Beror på modell och sammanhang. Men kan vara riktigt sexigt
Citera
2015-11-29, 18:05
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Gillar absolut inte mjukisbyxor på tjejer oavsett om tjejen är hemma eller utanför hemmet. Det ser så jävla fult ut rent ut sagt!
Citera
2015-11-29, 18:17
Avstängd
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcfreak
Jag vet att de flesta inte gillar mjukisbyxor. Varför gillar/gillar ni det inte? När är det "okej" att faktiskt ha mjukisbyxor? - i plugget, på jobbet, på promenad(ej träningskläder), när man shoppar?

Jag har nämligen en outfit i mina tankar med ett par mjukisbyxor vilket visserligen är en väldigt slapp outfit, men jag tycker den är väldigt snygg och jag kan inte se några andra byxor som håller upp outfiten lika snyggt. Jag har aldrig någonsin haft mjukisbyxor på mig utanför mitt hem och vet inte om jag ska släppa min outfit ide eller förverkliga den

Det är sexigt med mjukisbyxor på tjejer särskilt lite tajta så att man ser rumpan ordentligt! Gärna också i kombination med ljusa transparenta färger så att man kan få se en skymt av vad som finns innanför.
Citera
2015-12-01, 19:18
Medlem
ljusetssvins avatar
Nä inte så snyggt men jag har noterat en ökning av användandet av gråa bomull´s mjukisar.
Jag personligen går oftast omkring i svarta mjukisar av sportmodel typ Lycra istället för bomull och skiter fulständigt fan i vad andra tycker.
Känner mig dock lite som en blandning av WT och sportkille och har det aldrig på restauranger eller fest.
Som sagt bryr mig inte om vad andra tycker och tycker inte du ska göra det heller TS.
Våga vara en SLAMPA!!!!!
Citera
2015-12-01, 19:28
Medlem
Det beror helt på tjejen det. En läcker kropp i mjukisbrallor är aldrig fel men en överdimensionerad svullröv i samma brallor är inte lika läckert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in