2015-11-29, 03:22
Medlem
Jag vet att de flesta inte gillar mjukisbyxor. Varför gillar/gillar ni det inte? När är det "okej" att faktiskt ha mjukisbyxor? - i plugget, på jobbet, på promenad(ej träningskläder), när man shoppar?

Jag har nämligen en outfit i mina tankar med ett par mjukisbyxor vilket visserligen är en väldigt slapp outfit, men jag tycker den är väldigt snygg och jag kan inte se några andra byxor som håller upp outfiten lika snyggt. Jag har aldrig någonsin haft mjukisbyxor på mig utanför mitt hem och vet inte om jag ska släppa min outfit ide eller förverkliga den
Citera
2015-11-29, 03:32
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Jag tycker det är nice..
Citera
2015-11-29, 03:32
Medlem
cbatbhs avatar
Det är okej att ha mjukisbyxor på sig hemma eller på pyjamasparty, annars är det riktigt WT.
Citera
2015-11-29, 03:33
Bannlyst
Om de är tighta så att röven får en distinkt form så är det sexigt med en lite avslappnad klädstil. Man vill bara ta med dig hem och knulla skiten ur dig liksom
Citera
2015-11-29, 03:38
Medlem
sciencestudent4s avatar
ifall du bryr dig om andra människors tycken vad gäller dina klädval-lyssna på andras tycken och må dåligt.

ifall du inte bryr dig-bara kör på med det som känns bäst för dig. mjukisbyxor är riktigt bekvämt varmt och skönt särskilt i denna kalla årstiden.

kan nog inte vara lätt för alla tjejer idag med krav på utseendet från tidig ålder uppåt. man ska fan se ut hur man själv vill med måtta tycker jag. man behöver inte göra saker mer komplicerade. jupp. det var allt för mig. lycka till ts.
Citera
2015-11-29, 03:54
Medlem
nedboys avatar
Om du tycker att det är snyggt så är det givetvis okej att glida omkring i vardagen med det. Däremot så tycker inte jag att det är snyggt. Själv så har jag det i hemmet, under träning och kanske ner till affären någon gång sällan (främst när jag är sjuk).

Tjejer ska naturligtvis ha på sig kläder som framhäver deras kvinnlighet. Jag tycker det är skönt när tjejer har leggings på sig.
Citera
2015-11-29, 04:52
Bannlyst
Mjukisbyxor=Knullbyxor

Alltså man har det på sig hemma så att man lätt kan ta av och knulla när lusten faller på

Men att se damer gå med knullbyxor ute på stan det är riktigt WT
Senast redigerad av bigbanana74 2015-11-29 kl. 04:54.
Citera
2015-11-29, 06:16
Medlem
Stippleworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Mjukisbyxor=Knullbyxor

Alltså man har det på sig hemma så att man lätt kan ta av och knulla när lusten faller på

Men att se damer gå med knullbyxor ute på stan det är riktigt WT

Spot on, kunde inte ha sagt det bättre själv.

Bara dra ned byxorna och dra ned trosorna och sätta igång.
Citera
2015-11-29, 06:39
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Det är väll okej, ha vilka kläder du vill!
Jag mest mjukis byxor hemma, för att det är bekvämt helt enkelt!
Citera
2015-11-29, 08:05
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Det är okej att ha mjukisbyxor på sig hemma eller på pyjamasparty, annars är det riktigt WT.
WT är ordet!
Citera
2015-11-29, 08:49
Medlem
Ghastens avatar
Funkar på väldigt få ute iallafall. Några stycken har sett riktigt sexiga ut som jag sett ute. Det är väl passformen som inte är så bra.
Citera
2015-11-29, 08:55
Medlem
Mjukisbyxor är tamigfan det fulaste som finns, både på killar och tjejer. För det första är mjukisbyxor otympliga så in i helvete, dom fastnar ju fan överallt, tex. när man ska in på muggen och ena fickan fastnar i dörrhandtaget så man flyger 10 meter åt helvete.
Tacka fan för leggings och tights, mjukt och skönt utan den där klumpiga känslan. Ja jag är tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in