Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-28, 17:46
  #1
Medlem
DenSomSokers avatar
Har aldrig sett människan tidigare men nu dök hon upp i svt-sporten som programledare. Hur hamnade hon i sporten utan att man hört talas om henne tidigare?.

http://www.svt.se/sport/video/videoEpisod-4910404/

https://twitter.com/bostatherese
Citera
2015-11-28, 20:33
  #2
Medlem
Håller med. Jag tycker att hon är en riktig pingla.
Citera
2015-12-01, 17:49
  #3
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosfett
Håller med. Jag tycker att hon är en riktig pingla.

Märkligt att ingen vet?!. Kom igen nu era grävande murvlar!. Jaså det tycker du! Hehe.
Citera
2015-12-12, 13:18
  #4
Medlem
DenSomSokers avatar
Vafalls!. Inget som vet något, nyfiken på hur hon hamnade i sporten då jag aldrig hört talas om människan. Men hon ska vara från Örebro tydligen och tro sig vara bättre än alla andra i sin vänskapskrets
Citera
2015-12-12, 13:34
  #5
Medlem
fredrikdenstores avatar
Du kan väl Googla
Citera
2015-12-12, 19:51
  #6
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Du kan väl Googla

Det har jag gjort kära du, tror inte du hittar sådant på google..
Citera
2016-06-22, 20:23
  #7
Medlem
Pfaltzs avatar
Bump på denna. Ingen som vet någonting?
Citera
2016-09-15, 22:08
  #8
Medlem
Satt och tittade på sportnytt så dök hon upp.. Ja hon bodde i örebro för några år sedan. Hon kallades av många för gangbang Tess.. Enligt ett rykte ska hon kallats de för att hon låg med ett gäng snubbar efter några veckor på tjack. Men men , de är nog bara ett rykte.. P.s Detta är ca 5-10 år sedan, Så mycket har hänt sen dess.. Hon har tydligen klättrat på karriärstegen
Citera
2016-10-26, 22:20
  #9
Medlem
P-stavs avatar
Irriterande hur hon "skriker" när hon läser inläggen. Tydligt ja, men behagligt nej. Samma forcerade och jobbiga röstnivå som amerikanska TV-reportrar brukar ha.
Citera
2016-10-26, 22:35
  #10
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-stav
Irriterande hur hon "skriker" när hon läser inläggen. Tydligt ja, men behagligt nej. Samma forcerade och jobbiga röstnivå som amerikanska TV-reportrar brukar ha.
Jag har tänkt samma sak. Hoppas det inte är en trend att sådant ofog rotar sig. Störande.
Citera
2017-06-19, 17:19
  #11
Medlem
vegeges avatar
hon är ju superinkvoterad?

https://www.svt.se/sport/ishockey/vi...lipp-13081299/
Citera
2017-07-02, 17:25
  #12
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donAnton
Satt och tittade på sportnytt så dök hon upp.. Ja hon bodde i örebro för några år sedan. Hon kallades av många för gangbang Tess.. Enligt ett rykte ska hon kallats de för att hon låg med ett gäng snubbar efter några veckor på tjack. Men men , de är nog bara ett rykte.. P.s Detta är ca 5-10 år sedan, Så mycket har hänt sen dess.. Hon har tydligen klättrat på karriärstegen

Har hon pluggat i Örebro? Annars så finns det inte så mycket som pekar på att hon skulle bott i Örebro, född i Stockholm, bodde där 1990 och gick i gymnasiet där och boendes där nu...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback