Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-16, 21:55
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Sheva_7
anledningen till att jag inte väljer deca är spårtiden.
jag kommer förr elr senare bli testad.
visst måste proscar hjälpa till att minska håravfallet vid användade av anavar +dbol?

ärligt talat har jag aldrig märkt av något håravfall på dbol. har ändå doserat 50mg/ed.
men annars har du ju testo cyp och susta som ligger på 3 månader.
Även Parabolan på 4-5 veckor. Parabolan är ganska bra då det heller inte omvandlas till dihydrotestosterone (DHT).
Citera
2005-11-17, 00:18
  #14
Medlem
_INSANE_s avatar
Har du inte nojja för sprutor så kan du köra 250mg Testo E e5d i 12 veckor... skulle jag rekommendera...

//_INSANE_
Citera
2005-11-17, 10:26
  #15
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _INSANE_
Har du inte nojja för sprutor så kan du köra 250mg Testo E e5d i 12 veckor... skulle jag rekommendera...

//_INSANE_
har du kört en testo kur på 250mg e5d innan? undrar bara varför du rekomendera den kuren? om de är egna erfarenheter eller vad du hört!
Citera
2005-11-17, 10:55
  #16
Medlem
_INSANE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
har du kört en testo kur på 250mg e5d innan? undrar bara varför du rekomendera den kuren? om de är egna erfarenheter eller vad du hört!


Hej!!

Jag har flera kompisar som har kört detta... och dem har fått bra resultat!! Då snackar jag inte 1-2 st. En polare säljer aas på löpande band och har riktigt bra erfareneter. Samt att det är många som rekomenderar denna kur på olika brädor... eller du kanske inte håller med?? om inte vill jeg gärna höra varför???


//_INSANE_
Citera
2005-11-17, 17:52
  #17
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _INSANE_
Hej!!

Jag har flera kompisar som har kört detta... och dem har fått bra resultat!! Då snackar jag inte 1-2 st. En polare säljer aas på löpande band och har riktigt bra erfareneter. Samt att det är många som rekomenderar denna kur på olika brädor... eller du kanske inte håller med?? om inte vill jeg gärna höra varför???


//_INSANE_
jo ja håller med.. ville bara höra va du grunda de på, är så många som läser vad andra skriver sen föreslår dom de utan att veta. men så va inte fallet
Citera
2005-11-18, 00:16
  #18
Medlem
_INSANE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
jo ja håller med.. ville bara höra va du grunda de på, är så många som läser vad andra skriver sen föreslår dom de utan att veta. men så va inte fallet


Hehe... nja... rekomenderar inte så mycket... där som jag inte har så mycket erfarenhet... har bara läst i något halv år... om man bortser från mina 4 spec. arbeten i skolan om AAS.

och jag kan säga att jag har nojja för blidprov osv. MEN det är inte de samma att skjuta testo... känns typ inget... hehe och IM är att föredra framför tabs.. men förstår dem som inte gillar sprutorna...

//_INSANE_
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback