2015-11-27, 20:51
Medlem
ZeusKnowss avatar
Behver hjlp med trolovning med en syrian.. Hur gr det till?
Senast redigerad av ZeusKnows 2015-11-27 kl. 21:31. Anledning: Felmedd
Citera
2015-11-27, 20:57
Bannlyst
var bara artig s lser det sig...ondigt krngla.
Frga tjejen om lite tips innan s lser det sig, krngla inte till saker som har en enkel lsning.
Hll truten och svara p tilltal fungerar alltid.
Citera
2015-11-27, 20:59
Medlem
ZeusKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSvartaBollen
var bara artig s lser det sig...ondigt krngla.
Frga tjejen om lite tips innan s lser det sig, krngla inte till saker som har en enkel lsning.
Hll truten och svara p tilltal fungerar alltid.

Vra familjer har trffats mycket innan och fungerar bra ihop. Artig r jag alltid.

Frtydligande:
Jag sker allts tips eller erfarenheter frn ngon som vart med och sett detta med egna gon.
Citera
2015-11-27, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZeusKnows
Vra familjer har trffats mycket innan och fungerar bra ihop. Artig r jag alltid.

Frtydligande:
Jag sker allts tips eller erfarenheter frn ngon som vart med och sett detta med egna gon.
om du ska gifta dig s kan du vl snacka lite med hennes far lite vnskapligt och frklara du vill gra ett gott intryck, svrt att se han skulle ha ngot emot det utan bara se det som att du r seris.
Citera
2015-11-27, 23:52
Medlem
Hej!

Jag personligen trolovade mig fr ett par mnader sen. Trolovning br inte vara ngot mrkvrdigt, utan det handlar mer om en "social acceptans" fr ert frhllande framfr slkten och vriga mnniskor. Du stter ett kors runt tjejens hals s folket vet att tjejen r "upptagen" och att ett gifterml r p gng. En trevlig stund dr familjerna trffas, pratar och dricker "kaffe".

r du syrian/assyr, om jag fr frga?
Citera
2015-11-28, 00:01
Medlem
ZeusKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messias10
Hej!

Jag personligen trolovade mig fr ett par mnader sen. Trolovning br inte vara ngot mrkvrdigt, utan det handlar mer om en "social acceptans" fr ert frhllande framfr slkten och vriga mnniskor. Du stter ett kors runt tjejens hals s folket vet att tjejen r "upptagen" och att ett gifterml r p gng. En trevlig stund dr familjerna trffas, pratar och dricker "kaffe".

r du syrian/assyr, om jag fr frga?

Se PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in