Varfr handlar du hgriskaktier? Det r tydligt att psykiskt inte kan hantera stressen med tanke p dina inlgg... Gr dig sjlv en tjnst och hll dig till ngot lugnare s sover du bttre om ntterna.
Nsta helg kan killarna som sktt borriggarna ntligen slppa p trycket, nr tystnadsplikten hvs.
Nr nyheten ntligen slpps kommer en fest som gr till historien att ga rum.
Nsta helg kan killarna som sktt borriggarna ntligen slppa p trycket, nr tystnadsplikten hvs.
Och fortsttningen fljer copperstone lurar smspararna med nya Emissioner till deras "lngsiktiga investerare" s fort kursen rr sig uppt s kommer en NE ,HAHAHAHA
Gick in i bolaget typ 2018 ,med frhoppning att dom skulle pbrja gruvdrift 2021-2022, nu e det mest snack och "kanske 2025" dom kr myclet NE med frklaring borrningar, r sjlv lite i branschen och det kostar inga 20 mille fr 8-10 hl , resten gr till arvoden tydligen,ja jag vet jag gjorde bort mig , men andra tnk till innan ni investerar
Senast redigerad av BlueMarlin123 2020-05-23 kl. 20:57.
Igr fick borrn tydligen opp nt ordentligt som den slog i.
Dags kpa p mer aktier nrs dom r billig.
Vars kan det hr ta vgen. Kul nr dom kommer ut i pressen
Ligger det ngon sanningshalt i att skalven som fortfarande pverkar LKABs produktion ocks
haft inverkan p Viscariaomrdet, s att ndvndiga tgrder kan pverka den tidigare planerade ppningen som styrelsen tidigare presenterat.
Har detta pverkat pgende borrningar? I s fall i vilken omfattning?
Jag r orolig att det rycktet stmmer och att kostnaderna fr tgrder till ppning kan ka markant och att planerna drfr frskjuts? Det br vara information som bolaget snarast gr ut med i s fall!
Kommande PM kan sl mnga rekord nr ledtrdar frn andra initiativ lnkas samman med informationen som kommer. Ny koppargruva som kan ses som en kommande guldgruva!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!