Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-27, 18:12
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9Barrck9
Regeringen har beslutat att inte ta upp till prövning av den inkomna överklagan av bergmästarens beslut om bearbetningskoncession för området Eva K nr 1 i Arvidsjaurs kommun, Norrbottens län.
Därmed står bergmästarens tidigare svar fast och ansökan för Copperstones bearbetningskoncession för EVA K vinner laga kraft.

9% upp idag, kan det bli en raket imorrn när börsen öppnar, kanske ett PM också?
Citera
2018-09-28, 12:46
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runorkul
9% upp idag, kan det bli en raket imorrn när börsen öppnar, kanske ett PM också?

Även starkt upp idag, runt 10% hittills
Citera
2018-09-28, 20:12
  #75
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Nån som har koll på när Nio ska in på Börsen,dom blev ju försenade pga nått missförstånd
Citera
2018-09-29, 00:00
  #76
Medlem
Nio har planerad notering på måndag.
Citera
2018-10-01, 11:18
  #77
Medlem
Låt NIO puttra på uppåt i maklig takt. Den sköter sig själv.
Se istället upp för det PM söm kommer för Copp ikväll eller imorgon.
Då gäller det att hänga med på draget upp.
Nåt i hästväg kommer att annonseras.
Citera
2018-11-30, 11:45
  #78
Medlem
Enok1Halvars avatar
Ni som jag som sitter i förhoppningsbolag (viket jag kan tänka mig kalla detta)
och får höra att analysen från dom sista borrproverna ska komma i slutet på oktober (vissa påstår dock att VD n sagt det är förhoppning) har dock inte sett den länken där VD n säger "förhoppning" det jag sett, tolkade jag som att det skulle komma i slutet på Oktober, men nu inte ens i slutet på November har den kommit ?
har dom missat kapitalt tro,eller hur tolkar man det,förvisso har det hoppat grodor ur VD ns mun tidigare så verkar som han inte riktigt förstår aktievård för "oss småsparare"
Citera
2018-11-30, 19:06
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Ni som jag som sitter i förhoppningsbolag (viket jag kan tänka mig kalla detta)
och får höra att analysen från dom sista borrproverna ska komma i slutet på oktober (vissa påstår dock att VD n sagt det är förhoppning) har dock inte sett den länken där VD n säger "förhoppning" det jag sett, tolkade jag som att det skulle komma i slutet på Oktober, men nu inte ens i slutet på November har den kommit ?
har dom missat kapitalt tro,eller hur tolkar man det,förvisso har det hoppat grodor ur VD ns mun tidigare så verkar som han inte riktigt förstår aktievård för "oss småsparare"


Tja, förhoppningsbolag???
Mina aktier har gått upp med 214 % sedan jag köpte dem men alltså jAG HOPPAS PÅ 2140% så visst är det ett förhoppningsbolag.
Citera
2019-02-21, 19:32
  #80
Medlem
Enok1Halvars avatar
Rapport skulle komma idag den 21 Feb,verkar dödstyst som vanligt från bolaget
är det vanligt att en rapport inte kommer den dagen företaget sagt?
och så fall hur sent kan den komma?
Citera
2019-02-21, 22:06
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Rapport skulle komma idag den 21 Feb,verkar dödstyst som vanligt från bolaget
är det vanligt att en rapport inte kommer den dagen företaget sagt?
och så fall hur sent kan den komma?

Den är ute nu. De har ju fram till midnatt på sig och det är vanligt att de kommer under kvällen när marknaden är stängd.
Citera
2019-02-21, 22:11
  #82
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panchoo
Den är ute nu. De har ju fram till midnatt på sig och det är vanligt att de kommer under kvällen när marknaden är stängd.
är den ute ? du skämtar
Citera
2019-02-21, 22:35
  #83
Medlem
Enok1Halvars avatar
Den kom nu STRAX INNAN 00:0
SJUKT DÅLIG RAPP,, FÖRRSTÅR ATT DOM VÄNTA,,, 40 MINUS I MORNN
Citera
2019-02-21, 23:36
  #84
Medlem
Enok1Halvars avatar
15 öre sjukt dålig raportdörför dim väntade
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback