Citat:
Ursprungligen postat av
10L
Smaken är som baken. Bättre att sätta så det räcker än att hålla på med den där skiten imo.
Har testat torrsikt, drakhasch, bho, smör, olivolja och ishasch och
i min mening behövs stora mängder för att rättfärdiga jobbet/pengarna/tiden (så äger jag heller inga mysbyxor med knän på).
Den i särklass smidigaste varianten om man nu vill förädla cb är enligt mig canna infused olive oil. Det är i stort sett bara noobs (varför kan man fråga sig) som försöker trixa med trimm från tre autos. Släng skiten och sätt mer till nästa år.
Att samla på en massa bös hemma är att göra jobbet lätt för polisen om de skulle dyka upp. En säck bladtrimm visar med all önskvärd tydlighet att det pågått ett tag och det kommer de basera sin uppskattning av din tillverkning efter.
Så nej för ett par ute autos är det inte värt jobbet att trixa med trimm. Klipper du mkt och gör det för cash så finns det en poäng men även som sagt en risk.
Edit: varför i hela friden skulle man äta något som är äckligt. Det är bara folk som planerat dåligt som behöver stå ut med dåliga/meckiga grejer och det är rätt åt dom.
jag stödjer helt klart att lägga ned en stor dos energi på sin odling, resultat efter insats. alla har dock varit nubs någon gång. lättare att våga och pröva skit om man inte börjar storskaligt, 3-10 autos som första utomhusodling tycker jag är en lagom mängd. jag lärde mig heaps av mina första försök och jag lär mig lite nya grejor för varje säsong.
jag uppmuntrar alla att göra det bästa av det dom har. personligen jag tycker att några gram keef i pipan är värt extra arbetet och tiden. det är schysst att ha lyxen att "krydda" till spliffen lite.
canna infused olive oil har jag inte testat att göra, vad är fördelarna att göra olja gentemot smör?
att äta något äckligt: jag tillhör dom som ogillar smaken och lukten av cannabis, det handlar bara var på skalan av hur mycket det cannabis det smakar. oavsett hur än det blivit tillreds eller hur det förtärs så har det hittills alltid smakat cannabis, jag har dock inte ätit några tex. kakor bakade av redigt erfarna rävar.
vilka strains av auto skulle du rekommendera? bra balans mellan kvalitet och kvantitet. vilken strain har du haft bäst tur med?