2015-11-26, 14:10
Medlem
Jag fick boot volume error, så jag provade starta om datorn och då reagera skärmen inte istället, så jag starta om den några gånger men det funka inte, så jag gick och hämta tvn och koppla in med hdmi kabel i den och då fungeraa det, så det löste sig tillfälligt för efter det så funka det på dator skärmen i 2 dagar, sen så slutade den pipa när jag starta den och skärmen reagera inte igen, gick och hämta tvn men den funka inte där heller, har rengjort den så bra som jag kan men fortfarande inget resultat.. Vet ni några lösningar på mitt problem? Jag saknar mitt steam biblotek så in i helvete..
Citera
2015-11-26, 14:17
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem?
Citera
2015-11-26, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Operativsystem?
Original är windows 8 men jag uppdatera till windows 10
Citera
2015-11-26, 14:26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Kan beror på korruption av filsystemet eller skadad RAM eller minne.

Prova automatisk startreparation med hjälp av Windowsskivan. Du kan även köra Windows Memory Diagnostic. Skriv -> mdsched.exe under Kör och följ instruktionen.
Citera
2015-11-26, 15:11
Medlem
Citat:

Prova automatisk startreparation med hjälp av Windowsskivan. Du kan även köra Windows Memory Diagnostic. Skriv -> mdsched.exe under Kör och följ instruktionen.
Aa okej tavk för hjälpen.
Citera
2015-11-26, 17:36
Medlem
Citat:

Stoppade precis in en windows skiva men skärmen reagerar fortfarande inte. Jag kan ju inte göra nånting utan skärm så vet nån vad probleme är med skärmen?
Citera
2015-11-26, 21:01
Medlem
annanmedlems avatar
Jag hade ju antagit att det var något strul med hårddisken, vet inte varför datorn inte skulle reagera i övrigt p.g.a. fel där dock, men kan ju alltid testa dra ur sladden till den och se om det gör någon skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in