2016-02-21, 14:51
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaaan
Lsd har jag hrt att det kan ge utslag p amfetaminer?
Ketamin ger inget utslag p urinprov.

Du kan knappast pinka positivt fr tjack om du har tagit LSD...
Citera
2016-02-21, 19:32
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Det kommer ju vara en hel bra blandning mnniskor och 99% kommer ha trevligt (inklusive vakter och poliser samt ambulanspersonal) tror de mesta som skriver hr funderar p att ta men det r rtt s stor lokal s polisen skulle nog f problem att hitta varken skadegrelse eller hga personer.
Citera
2016-02-21, 20:17
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
Kan och kan, teoretiskt har de lagstd fr att lta sjukvrdspersonal stta en kateter.

Men r lkare generellt beredda att vara med och gra ett sdant vidrigt vergrepp?
Citera
2016-03-18, 14:21
Medlem
Surrealismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
Kan och kan, teoretiskt har de lagstd fr att lta sjukvrdspersonal stta en kateter.
Teoretiskt och teoretiskt... Teoretiskt s kan dom ta katetern och kra upp den i rven p dig. Men rent lagligt s har dom inte rtt till ditt urin, bara ditt blod - som dom fr ta med vld.
Citera
2016-03-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truff
Du kan knappast pinka positivt fr tjack om du har tagit LSD...
N har du riktigt LSD s visar det inte positivt fr tjack, men kan tnka mig att ngon av RC varianterna skulle kunna visa positivt fr amfetamin d det finns en hel del psykedeliska substituerade amfetaminer. Kan ha helt fel dock, DOx verkar inte visa positivt.
Citera
2016-03-18, 22:05
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreatheDeeply
Men r lkare generellt beredda att vara med och gra ett sdant vidrigt vergrepp?

Nej, det finns inte lagstd fr det, eller i alla fall r det inte lngre praxis - var ett rabalder fr ngra r sedan nr de med vld hade tvingat in kateter.
S nu kan man inte bli tvingad att lmna urinprov, men man kan - mrkligt nog - bli avkrvd blodprov med vld om man vgra lmna urinprov tillrckligt lnge. Det krver ju dock att de hller en anhllen i flera timmar och sedan engagerar vrdpersonal i denna vensa vldtkt, s chansen att komma undan genom att vgra r hyfsat stor. Dessutom kar ju risken fr positiv provtagning om man klarar ngra timmar - i synnerhet om det r cannabis man misstnks fr, ty vid blodprov letar man efter THC, som bryts ned snabbt, nr ruset klingar av. Vid urinprov r det en metabolit som indikerar intag, och den finns, som bekant kvar lnge efter intag.
Citera
2016-03-18, 22:27
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Har du ngon klla p att LSD skulle ge utslag som amfetaminer?
Numera s finns det stickor fr ketamin.

Ketaminstickor? Sdana har jag aldrig blivit utsatt fr eller ens hrt talas om.. Hur lnge ska dom ha varit igng?
Citera
2016-05-24, 22:15
Medlem
KaptenBrunos avatar
Tnkte flyga till eventet lungt att ha lapprna p flyget eller? Handbagage eller bara i fickan eller i incheckat bagage?
Citera
2016-05-24, 22:20
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Ketaminstickor? Sdana har jag aldrig blivit utsatt fr eller ens hrt talas om.. Hur lnge ska dom ha varit igng?

Oj. Lngesen, men det finns visst p multisticka. Trodde inte heller p det frst.
Citera
2016-05-24, 22:23
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBruno
Tnkte flyga till eventet lungt att ha lapprna p flyget eller? Handbagage eller bara i fickan eller i incheckat bagage?

Det r ju doftfritt och tar i princip ingen plats s det r ju ltt att ta med vldigt diskret, ***************************************** (PM) ^^, och inrikes r det relativt lugnt. Har haft grs p mig p planet inrikes, men jag vet inte om det r en s bra id egentligen... Fixa lappen p plats istllet? Br inte vara s svrt.
Citera
2016-07-01, 19:17
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Oj. Lngesen, men det finns visst p multisticka. Trodde inte heller p det frst.

Jas? Det mste jag helt ha missat de gnger jag torskat...
Citera
2016-07-01, 22:30
Medlem
-spitzlix-s avatar
Finns LSD stickor nu med Upp till 2dygn.. Hua
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in